Casss Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Topic sluiten, download is dood! Groetjes, Gta-Kneusje Bewerkt: 20 november 2009 door Gta-kneusje Reageren
Beagle Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Nouja, nutteloos, ik heb wat kritiek... Bij het schrijven van een tekstbestand, is dat plain text? En schrijft het dus altijd over hetzelfde bestand heen, of kan je nog een bestemming aangeven? Erg onhandig als dit niet kan. Ik zie niet waarom je dan geen kladblok of wordpad zou gebruiken. Supersnel internet met 3 tabbladen.. Ik heb laatst nog gezien dat je een vraag had over hoe je dit in kon voegen in een Basic programma. Misschien dat je 't niet weet, maar wat je dan eigenlijk invoert is Internet Explorer; Dit is de slechte browser die er is. Als je een eigen browser wil maken, moet je een ingewikkeldere taal gaan leren en een nieuw concept hebben. Een tekst lezen als het op alleen-lezen staat kan alles; daarom heeft het ook alleen-lezen. De datum kan je geloof ik ook rechtsonder bij Windows zien, en bij een ander besturingssysteem ook ergens: dat is sneller dan het in jou programma zien. Is het misschien een idee een paar screenshots te laten zien, en een downloadlink neer te zetten? Misschien moet je echt een probleem vinden, of iets vinden waar je zelf denkt dat dat beter kan en dáár een programma van of voor maken. Dit soort dingen zijn meer een oplossing voor een probleem wat niet bestaat . Reageren
Casss Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Nouja, nutteloos, ik heb wat kritiek... Bij het schrijven van een tekstbestand, is dat plain text? En schrijft het dus altijd over hetzelfde bestand heen, of kan je nog een bestemming aangeven? Erg onhandig als dit niet kan. Ik zie niet waarom je dan geen kladblok of wordpad zou gebruiken. Supersnel internet met 3 tabbladen.. Ik heb laatst nog gezien dat je een vraag had over hoe je dit in kon voegen in een Basic programma. Misschien dat je 't niet weet, maar wat je dan eigenlijk invoert is Internet Explorer; Dit is de slechte browser die er is. Als je een eigen browser wil maken, moet je een ingewikkeldere taal gaan leren en een nieuw concept hebben. Een tekst lezen als het op alleen-lezen staat kan alles; daarom heeft het ook alleen-lezen. De datum kan je geloof ik ook rechtsonder bij Windows zien, en bij een ander besturingssysteem ook ergens: dat is sneller dan het in jou programma zien. Is het misschien een idee een paar screenshots te laten zien, en een downloadlink neer te zetten? Misschien moet je echt een probleem vinden, of iets vinden waar je zelf denkt dat dat beter kan en dáár een programma van of voor maken. Dit soort dingen zijn meer een oplossing voor een probleem wat niet bestaat . Van dat supersnel internet met 3 tabbladen. Ik vind dat het sneller gaat dan de normale internet explorer Ik weet dat je gewoon internet explorer erin zet maarja ;l En die datum vond ik gewoon leuk om erbij te doen maar bij de datum zie je wel een hele kalender. En ik weet het kan bij windows ook.... Windows heeft alles als Die met alleen lezen heb ik nog niet getest en volgensmij werkt die niet :l Maar als je het allemaal zo goed weet post dan ook is wat ideen inplaats van kritiek Dan weet ik ook wat ik moet maken Bewerkt: 19 november 2009 door Gta-kneusje Reageren
Beagle Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Maar als je het allemaal zo goed weet post dan ook is wat ideen inplaats van kritiek Dan weet ik ook wat ik moet maken Jij hebt het dus niet gelezen, ik geef zowel punten van verbetering als hoe je het aan zou moeten pakken als je een programma wil maken. Reageren
PinkDevil Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Het programma is een wat mislukte browser met onnodige extra's? Reageren
Casss Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Het programma is een wat mislukte browser met onnodige extra's? Lowl. Stuur een leuk idee dan. Ps: Vanmiddag komt v 1.1 uit Dan is het wat minder 'rommelig' En internet word uitgebrijd1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.