vice infernusX Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 hoe kan ik dus een Skyhook helikopter krijgen uit de missie waarin je de trein moet stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 Simpelweg: niet, hij is nooit te verkrijgen in de game en ik weet eigenlijk niet of je hem eigenlijk wel kan besturen, hij is meer zoals de Tampa uit TLaD . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 Simpelweg: niet, hij is nooit te verkrijgen in de game en ik weet eigenlijk niet of je hem eigenlijk wel kan besturen, hij is meer zoals de Tampa uit TLaD . ik wist niet eens dat de Tampa in TLaD voorkwam wanneer dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 Simpelweg: niet, hij is nooit te verkrijgen in de game en ik weet eigenlijk niet of je hem eigenlijk wel kan besturen, hij is meer zoals de Tampa uit TLaD . ik wist niet eens dat de Tampa in TLaD voorkwam wanneer dan In de trailer, je zal hem linksvanonder in de hoek zien, nog relatief in het begin . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Ten eerste is het de Skylift, ten tweede is hij niet vliegbaar. Rockstar's intentie was wel om hem vliegbaar te maken, omdat de Skylift nog in de handling files zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Volgens de amerikaanse wikigta is de Skylift een vrijwelonbestuurbaare helikopter en komt alleen in een missie voor ( De naam ben ik vergeten ) Het klopt inderdaad wel dat de skylift bestuurbaar zou zijn geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Volgens de amerikaanse wikigta is de Skylift een vrijwelonbestuurbaare helikopter en komt alleen in een missie voor ( De naam ben ik vergeten ) Het klopt inderdaad wel dat de skylift bestuurbaar zou zijn geweest. Vrijwel onbestuurbaar? Gewoon niet te besturen , waar komt de naam Skyhook dan van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gekkoisgek Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Volgens de amerikaanse wikigta is de Skylift een vrijwelonbestuurbaare helikopter en komt alleen in een missie voor ( De naam ben ik vergeten ) Het klopt inderdaad wel dat de skylift bestuurbaar zou zijn geweest. Vrijwel onbestuurbaar? Gewoon niet te besturen , waar komt de naam Skyhook dan van? The Dark Knight. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Simpelweg: niet, hij is nooit te verkrijgen in de game en ik weet eigenlijk niet of je hem eigenlijk wel kan besturen, hij is meer zoals de Tampa uit TLaD . ik wist niet eens dat de Tampa in TLaD voorkwam wanneer dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 De Tampa is wel bestuurbaar in TBOGT, Waar hij op de straten in Alqonguin spawnt. En de Tampa zou ook in TLAD zijn geweest aangezien je wel de Handling Files terug kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) je kan de skylift krijgen moet ik het vertellen >>> Door Hanneswasco: Je moet het niet uitleggen, je kan het ook gewoon hier zien: http://www.youtube.com/watch?v=YskIVahtMhU.<<< Bewerkt: 21 februari 2010 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 Het staat op wikigta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.