Shockwaveplayer Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Dag sinds net wil ik even een aantal kaarten van lijnen bekijken en wat zie ik afbeeldingen kan niet worden geopend het is m.a.w.een lnk bestand geworden wanneer ik er op klik gebeurt er niets kan iemand helpen want er staan belangrijke foto's in Ik heb een vista home premium moest je dat willen weten Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Het is een snelkoppeling naar een map die niet bestaat, denk ik. Misschien heb je de map 'Afbeeldingen' verplaatst, vernoemt of zo? Probeer eens het volgende: Rechter muisknop op start Verkennen In het vak links navigeer je naar Users/'Naam van je account' Kijk of daar de map 'Afbeeldingen' staat Zoja, dan kan je daarvan een nieuwe snelkoppeling maken en op de plaats zetten die jij wilt, en de snelkoppeling die het niet doet verwijderen. Bewerkt: 20 november 2009 door Thundercover List-code fixed. ~~ Thundercover Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Nope niet te vinden Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Afbeeldigen gewoon terug zonder aanleiding heb er niets voor gedaan wel zijn al de afbeeldingen weg, maar nu een nieuw probleem Als ik gewoon mijn gebruikers naam openen (alexboonen)waar documenten en zo staan dan krijg ik altijd een laadvenster met windows verkenner werkt niet meer dan sluit ie af Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Via start-menu of wat? En via 'Start (rechter muisknop) --> Verkennen...'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.