Sjaaky Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb problemen met de weg in San Fierro, de weg is zo'n 15 meter voor mij donker (schaduw achtig) en als ik dan rij wordt het normaal. Dus dan zit ik naar zwarten stukken weg te kijken die later normaal worden. 1024x768x32 3x AA High Detail Draw Distans max MIP aan AMD XP2600+ 1Gig Geforce 6800 (nieuwste drivers) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hmm.. Heb ik geen last van. Zet ipv High Detail op Very High. Misschien dat dat helpt. Ik weet niet of je comp het wel trekt, maar je hebt wel een goede videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keeper Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Heeft te maken met het inladen van de map...zet hem eens op low detail en kijk dan nog eens succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) mmm nee zelf met low doet ie het nog en het is (bijna) alleen maar in San Fierro (misschien ook in de volgende stad maar daar ben ik nog niet) de eerste stad was gewoon normaal maar vond ik veel mooier. Screen van low: Bewerkt: 12 juni 2005 door Sjaaky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik denk dat het met Anti Aliasing te maken heeft. Als ik tussen Anti Aliasing switch veranderen de kleuren ook een beetje. Je moet even je Brightness aanpassen, ik denk dat dat het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Dacht ik eerst ook aan maar helaas helpt dat niet. Had de instelling weer naar default gezet maar toen kreeg ik het ook nog. Ga nu de nieuwste drivers (dacht dat ik die had maar nieuwste komen met BF2 demo) instaleren misschien dat dat helpt. Sugesties zijn welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 mmm helaas heeft dat ook niet geholpen. Moet bekenen dat ik eigenlijk een 6800 LE heb maar hij loopt perfect als een 6800 (met pipeline truck) met een extra cooler. Zelf door de 6800 'mod' uit tezetten doet hij nog zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Ik heb problemen met de weg in San Fierro, de weg is zo'n 15 meter voor mij donker (schaduw achtig) en als ik dan rij wordt het normaal. Dus dan zit ik naar zwarten stukken weg te kijken die later normaal worden.1024x768x32 3x AA High Detail Draw Distans max MIP aan AMD XP2600+ 1Gig Geforce 6800 (nieuwste drivers) Ik heb precies dezelde problemen. Ik heb een geforce Ti-4600 kaart. Stad 1 was prima. Ik had er ook al een beetje last van in de bossen maar in san fiero is het net zo erg als in jouw screenshot. En als jij zegt dat het niet helpt om de nieuwste drivers te instaleren hoop ik dat er gauw een patch komt Dit ziet er niet uit Ik heb ook al te vergeefs alle opties uitgetest maar niks helpt <_< Bewerkt: 13 juni 2005 door kaasje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 hier is nog imand met dezelfde problemen http://www.edgeforums.net/gta/showthread.p...ghlight=texture En ook los santos was goed bij hem maar in de bossen en san fiero begint het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoppah Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 De ene keer heb ik het precies hetzelfde probleem wel en dan weer niet. Misschien heeft het te maken met een bepaald weerseffect of tijd van de dag of met de drawing distance. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 De ene keer heb ik het precies hetzelfde probleem wel en dan weer niet.Misschien heeft het te maken met een bepaald weerseffect of tijd van de dag of met de drawing distance. klopt ik speelde gisteren na deze posts gemaakt te hebben weer eventjes en nu was het inene allemaal goed :blink: Nergens van die zwarte vlekken *ff afkloppen* :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 mensen die hier ook last van hebben kijk hier http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...pic=195879&st=0 hier hebben ze het dus opgelost. Wat je dus nodig hebt als je een nvidia kaart hebt is dat tweaker programmaatje en ouderre drivers van nvidia. lees de hele thread ff door dat neemt maar 7 minuten van je tijd in beslag en dat is het wel waard als het daarna werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb het zojuist geporbeerd en het werkt. B) Ik heb geen vage schaduwen meer op de weg. Die oude drivers die ik hierboven zei zijn de 56.72 drivers voor nvidia kaarten en die kan je heel simpel googelen en downloaden van de nvidia website dat programmaatje staat vermeld in de eerste post van de link van hierboven. Hoop dat mensen die hier ook last van hadden/hebben hier iets aan deze oplossing hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Kan gelukkig ook zonder oudere drivers te instaleren. Download dat programma (nVHardPage) van guru3d.com en ga dan naar Direct3D en dan naar Anis.... level en zet die dan op 16x via advance en zet de MipMap (daar onder) ook op high. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik had dit met Call Of duty. Tja opnieuw instaleren lijkt mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.