Little Mister Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Kan gelukkig ook zonder oudere drivers te instaleren. Download dat programma (nVHardPage) van guru3d.com en ga dan naar Direct3D en dan naar Anis.... level en zet die dan op 16x via advance en zet de MipMap (daar onder) ook op high. 16 lukt bij mij niet want als ik op kruisje druk staat het niet opgeslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Kan gelukkig ook zonder oudere drivers te instaleren. Download dat programma (nVHardPage) van guru3d.com en ga dan naar Direct3D en dan naar Anis.... level en zet die dan op 16x via advance en zet de MipMap (daar onder) ook op high. Ok dat had ik niet geprobeerd maar bedankt voor je toevoeging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Kan gelukkig ook zonder oudere drivers te instaleren. Download dat programma (nVHardPage) van guru3d.com en ga dan naar Direct3D en dan naar Anis.... level en zet die dan op 16x via advance en zet de MipMap (daar onder) ook op high. 16 lukt bij mij niet want als ik op kruisje druk staat het niet opgeslagen. mmm das gek ik dee gewoon 16x en Force Minmap Trilinar en dat onthoud hij gewoon. Je moet het nog maar eens proberen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 in san fierro zie ik ook niet veel op de weg. en is het normaal dat de radio het bij regen of onweer niet doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) in san fierro zie ik ook niet veel op de weg. en is het normaal dat de radio het bij regen of onweer niet doet? nee das niet normaal maar mijn broer heeft er soms ook last van. Ik weet niet hoe je dat kan fixen Bewerkt: 16 juni 2005 door kaasje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killing you Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dat hat ik ook bij een ander spel ik downloade een nieuwe ati driver toen was het over ik zet de link hier neer voor de radeon https://support.ati.com/ics/support/KBAnswe...?questionID=640 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Bij mij wil het nog steeds niet lukken! Zo zien mijn settings er nu uit, ik ben bang dat er iets niet goed staat omdat ik er een beetje mee heb lopen kloten. :unsure: Wil iemand het misschien ff vergelijken met zíjn settings? Ik heb precies gedaan wat op http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...pic=195879&st=0 stondstond. Maar toen ik in dit onderwerp verder las zag ik dat het niet ging bij ge-update drivers. Dus ik: Download dat programma (nVHardPage) van guru3d.com en ga dan naar Direct3D en dan naar Anis.... level en zet die dan op 16x via advance en zet de MipMap (daar onder) ook op high. Gedaan maar dat 16x kan niet hoger dan 2x! Ook vat ik niet echt hoe je MipMap op high zet. Mijn specs zijn: P4 1,9 GHz 256 Mb RAM nVidia NV11 MX200 (ge-update) Hopelijk snel hulp! Greetz, Jorus (Joris) Bewerkt: 3 juli 2005 door Jorus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Echt niemand die ff zijn of haar settings wil vergelijken met de mijne? Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Toen ik het deed werkte het ook ni... en toen ik men pc opstarte kwam er Het Systeem is Hersteld van een ernstige schade.. kon geen games meer enz dus moest terug die user mipmap enablen voor da je iets maakt moet het wel werke en ni sommige heel hun systeem verkloten... mss gaat het alleen voor ati ofzo voor nvidia al zeker ni al die berichte op dat forum waar het staat de meeste berichte it doesnt works tot hier toe dat het niet werkt ik ben wel 5 gig door hem kwijt omg je gaat ook is rustig op forums leze :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Sanandreas doet nu trouwens helemaal k*t. Het wordt nu super pixelig. Zal ook wel door dat gekloot komen! Beter komt Rockstar snel met een patch die dit probleem verhelpt! :unsure: Greetz, Jorus (Joris) P.S. Is mijn 'sig' te groot? Zoja, dan hoor ik dat graag! Bewerkt: 4 juli 2005 door Jorus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 nee is goe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Heyy misschien ligt het wel aan jullie directX ik had het ook op mijn pc na de nieuwste directX waren alle zwarte stukken weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Nope, dat is allang geinstalleerd! Greetz, Joris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Nope, dat is allang geinstalleerd! Greetz, Joris Je videokaart is een GeForce 2. Wat staat er in de requirements? Minstens een GeForce 3. Het ligt dus gewoon aan je videokaart. btw. Als je wilt weten of je sig te groot is, moet je hier even heen gaan. Je sig is wel degelijk te groot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.