Shotyoudie Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 heey ik heb een dmzones script gedownload (een FS) maar als ik dan naar die teleporteer werkt alles goed maar als ik een command uit mijn GM typ hou ik met wapen weer tijd dus wou ik (gebruikt dcmd) bovenaan mijn cmds iets zetten van als je een van die typt gebeurt er weer id word 1 wapens gaan weg en tijd word 12:00 maar ik weet totaal niet hoe ik dit zou kunnen doen en kan niks vinden hoe je je wapens kan weghalen :S kan iemand me helpen !? THx rickie505 Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 RemovePlayerWeapons(playerid); Haalt alle wapens van een speler weg. Houd er rekening mee, dat je dan niet zomaar de wapens kan teruggeven. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 RemovePlayerWeapons(playerid); Haalt alle wapens van een speler weg. Houd er rekening mee, dat je dan niet zomaar de wapens kan teruggeven. ik krijg dit: C:\Users\Rick\Desktop\SAMPSERVERR3\gamemodes\huidig.pwn(735) : error 017: undefined symbol "RemovePlayerWeapons" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. en nu? Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Oeps, foutje. Het is geen Remove maar ResetPlayerWeapons. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 dankje ! alleen ik heb nog een probleem mijn objecten doen het maar half als ik van dm zone naar bv /home teleporteer iemand hier een fix voor? /home command (andere zien hetzelfde uit) dcmd_home(playerid, params[]) { #pragma unused params if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { SetPlayerFacingAngle(playerid,130.2562); SetVehicleVirtualWorld(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 5,5,5); } else { SetPlayerFacingAngle(playerid,130.2562); SetPlayerPos(playerid, 5,5,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); } GetPlayerName(playerid, var0, 25); format(var1, 256, "*** %s has teleported to /home.", var0); SendClientMessageToAll(COLOR_DARKGREEN, var1); ResetPlayerWeapons(playerid); SetWorldTime(12); return 1; } Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Dan zit je hoogswaarschijnlijk in een voertuig. Soms laden de textures van de objecten niet als je met een voertuig ergens anders naartoe gaat, zodra je uitstapt en instapt zie je de objecten weer normaal. Anders kan je het volgende doen: -Voertuig speler ophalen -speler op positie zetten met SetPlayerPos -voertuig op diezelfde postitie met SetVehiclePos -Dan zet je de speler in het voertuig. Voorbeeld: new pVeh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetVehiclePos(pVeh, x, y, z); PutPlayerInVehicle(playerid, pVeh, 0); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.