Jump to content

Weapon deleten ?


Recommended Posts

Geplaatst:

heey

ik heb een dmzones script gedownload (een FS) maar als ik dan naar die teleporteer

werkt alles goed maar als ik een command uit mijn GM typ hou ik met wapen weer tijd

dus wou ik (gebruikt dcmd) bovenaan mijn cmds iets zetten van als je een van die typt gebeurt er

weer id word 1

wapens gaan weg

en tijd word 12:00

maar ik weet totaal niet hoe ik dit zou kunnen doen

en kan niks vinden hoe je je wapens kan weghalen :S

kan iemand me helpen !?

THx rickie505

Geplaatst:

RemovePlayerWeapons(playerid);

Haalt alle wapens van een speler weg. Houd er rekening mee, dat je dan niet zomaar de wapens kan teruggeven.

Geplaatst:

RemovePlayerWeapons(playerid);

Haalt alle wapens van een speler weg. Houd er rekening mee, dat je dan niet zomaar de wapens kan teruggeven.

ik krijg dit:

C:\Users\Rick\Desktop\SAMPSERVERR3\gamemodes\huidig.pwn(735) : error 017: undefined symbol "RemovePlayerWeapons"
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

en nu?

Geplaatst:

dankje ! alleen ik heb nog een probleem mijn objecten doen het maar half als ik van dm zone naar bv /home teleporteer :(

iemand hier een fix voor?

/home command (andere zien hetzelfde uit)

dcmd_home(playerid, params[])
{
#pragma unused params
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
   SetPlayerFacingAngle(playerid,130.2562);
   SetVehicleVirtualWorld(playerid, 0);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 5,5,5);
   }
   else
   {
   SetPlayerFacingAngle(playerid,130.2562);
   SetPlayerPos(playerid, 5,5,5);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
   }
   GetPlayerName(playerid, var0, 25);
   format(var1, 256, "*** %s has teleported to /home.", var0);
   SendClientMessageToAll(COLOR_DARKGREEN, var1);
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   SetWorldTime(12);
   return 1;
}

Geplaatst:

Dan zit je hoogswaarschijnlijk in een voertuig. Soms laden de textures van de objecten niet als je met een voertuig ergens anders naartoe gaat, zodra je uitstapt en instapt zie je de objecten weer normaal. Anders kan je het volgende doen:

-Voertuig speler ophalen

-speler op positie zetten met SetPlayerPos

-voertuig op diezelfde postitie met SetVehiclePos

-Dan zet je de speler in het voertuig.

Voorbeeld:

new pVeh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetVehiclePos(pVeh, x, y, z);
PutPlayerInVehicle(playerid, pVeh, 0);

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...