Axelectric_ Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Met welke versie (GB) van PS3 kan ik ook PS2 games spelen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Met welke versie (GB) van PS3 kan ik ook PS2 games spelen? Alleen met de 60 Gb versie, maar die wordt niet meer verkocht. Dus je zult hem ergens moeten proberen te kopen als tweedehands. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Met welke versie (GB) van PS3 kan ik ook PS2 games spelen? Alleen met de 60 Gb versie, maar die wordt niet meer verkocht. Dus je zult hem ergens moeten proberen te kopen als tweedehands. Op een site zag ik dat andere versie's ook compatibel waren met PS2 games... ? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Met welke versie (GB) van PS3 kan ik ook PS2 games spelen? Alleen met de 60 Gb versie, maar die wordt niet meer verkocht. Dus je zult hem ergens moeten proberen te kopen als tweedehands. Op een site zag ik dat andere versie's ook compatibel waren met PS2 games... ? Misschien de SLim versies, maar ik denk het niet. Ik had wel ergens gelezen dat je misschien binnenkort in de Playstation Store Playstation 2 games kan kopen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Met welke versie (GB) van PS3 kan ik ook PS2 games spelen? Alleen met de 60 Gb versie, maar die wordt niet meer verkocht. Dus je zult hem ergens moeten proberen te kopen als tweedehands. Op een site zag ik dat andere versie's ook compatibel waren met PS2 games... ? Misschien de SLim versies, maar ik denk het niet. Ik had wel ergens gelezen dat je misschien binnenkort in de Playstation Store Playstation 2 games kan kopen. Ik ga binnenkort de PS3 Slim 120GB kopen, spijtig dat PS2 games niet compatibel zijn, maarja. Als je nog iets te weten komt over een PS3 Slim versie waarop je PS2 games kan spelen, laat maar weten Reageren
FGras Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 ik ga de PS3 slim darksiders edition winnen (als ik genoeg geluk heb ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.