Axelectric_ Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Moet je je controller opladen om te spelen? Zo ja, hoe? Moet je er iets apart voor kopen, of moet het met de console gebeuren?
Visser23 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Als je een Playstation koopt zal er waarschijnlijk wel een controller bij zitten. Hierbij zit dan ook een kabel die je in de Playstation kan steken. De andere kant kan in de controller waardoor je hem vervolgens kan opladen. Via de middelste toets van de controller (P) kan je zien hoe vol de controller is. Deze knop dien je echter in te houden totdat je een zwart scherm krijgt met een aantal opties (zoals Schakel het systeem uit etc.)
Axelectric_ Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Als je een Playstation koopt zal er waarschijnlijk wel een controller bij zitten. Hierbij zit dan ook een kabel die je in de Playstation kan steken. De andere kant kan in de controller waardoor je hem vervolgens kan opladen. Via de middelste toets van de controller (P) kan je zien hoe vol de controller is. Deze knop dien je echter in te houden totdat je een zwart scherm krijgt met een aantal opties (zoals Schakel het systeem uit etc.) En hoe lang gaat zo'n controller dan mee?
Visser23 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Bedoel je dit: Als de controller vol is, totdat hij leeg is? Ik zou het niet weten, maar dat duurt wel eventjes hoor Zo snel gaat hij niet leeg. Daarnaast kun je ook gewoon spelen als je de stekker erin hebt. De controller zal dan gewoon opladen en je speelt ook nog. Echter zit je dan wel met dat irritante draad, maar goed.
Axelectric_ Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Bedoel je dit: Als de controller vol is, totdat hij leeg is? Ik zou het niet weten, maar dat duurt wel eventjes hoor Zo snel gaat hij niet leeg. Daarnaast kun je ook gewoon spelen als je de stekker erin hebt. De controller zal dan gewoon opladen en je speelt ook nog. Echter zit je dan wel met dat irritante draad, maar goed. Ja dat bedoelde ik bedankt! Hier mag een slotje op >>> Door Visser23: What you want..<<<
Recommended Posts