AeroCool (gast) Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) ik heb nu alles geprobeerd moet ik windows vista er weer op zetten??? of moet hij wel werken in windows 7 want ik had de patch er op gezet toen ik net win 7 had en daarvoor heb ik hem nog niet geprobeerd maar vinden jullie dat verstandig om win vista er dan weer op te zetten? ik denk het niet. maar je zei dat je die patch gedownload had voor je gta IV had geprobeerd,misschien is het de patch wel. ja kan maar je moet de patch installieren anders kon je niet inloggen op live Bewerkt: 21 november 2009 door dennis313 Reageren
F1Master007 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Volgensmij lijkt dit probleem heel erg op het probleem van djmaddox, die kan ook alleen maar joinen met weinig mensen in de room. Ik weet nog niet of hij al een oplossing heeft, anders moet je dat ff vragen. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Volgensmij lijkt dit probleem heel erg op het probleem van djmaddox, die kan ook alleen maar joinen met weinig mensen in de room. Ik weet nog niet of hij al een oplossing heeft, anders moet je dat ff vragen. bedankt ik ga hem even een bericht sturen Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 (bewerkt) ik heb dit probleem nog steets heel erg soms kom ik in een server maar voor de rest unbale to connect of disconnect en me nat staat open Bewerkt: 14 december 2009 door dennis313 Reageren
Deluxo Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hmm... dit is nou precies hetzelfde probleem dat ik heb. Je zal GTA IV moeten herinstalleren en dan de patch installeren. Mvg, Deluxo Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Hmm... dit is nou precies hetzelfde probleem dat ik heb. Je zal GTA IV moeten herinstalleren en dan de patch installeren. Mvg, Deluxo dat heb ik al heel erg vaak opnieuw gedaan ik ben er nu wel achter gekomen dat als ik een lobby maak dan iedereen wel in mijn lobbuy kan komen dat geen geeft geen problemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.