CrossY Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik zit nu voor de laatste missie, ik moet 35% hood overnemen, alleen ik vindt heel weinig ballas gasjes in de paarse hoods om een gang war te veroorzaken.. Kan dit ook op een andere manier zodat ik niet me kapot zoek naar een nieuwe ballas door de straatjes? Alvast bedankt, Dave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als je gaat rijden ipv lopen spawnen ze sneller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) OOh, die is bruikbaar, bedank! Edit: Hoezo zijn sommige gedeeltes minder paars dan andere? Is een geel deel weer van een andere gang? Bewerkt: 12 juni 2005 door CrossY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als het minder paars is heb ik altijd gedacht, en doe ik nog steeds, dat het niet alléén in de handen van één gang is. Volgens mij als het lichtpaars/groen/geel is, dan kunnen er ook gangleden van andere gangs lopen. De gele gedeelte's zijn inderdaad van een andere gang, namelijk van de Los Santos Vagos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Blijft moeilijk.. dan zie je een groepje, rag je ze neer heb je politie achter je aan enzo Morgen hoop ik toch wel 35% te halen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Blijft moeilijk.. dan zie je een groepje, rag je ze neer heb je politie achter je aan enzo Morgen hoop ik toch wel 35% te halen :blink: Dan rage je de politie ook neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 En dan heb je een politie war en zo krijg je het leger achter je aan en dan ben je dood. Zorg dat je een voertuig om te vluchten bij je hebt als je gang wars gaat doen en zorg ook dat het dicht bij een savehouse is, als je namelijk saved heb je weer 100% health en geen politie. Of is dat alleen in the jhonson house. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 hoods overnemen ? ,ben ik echt nie goed in ,maar hep wel een tip : ga op beklimbare daken staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 hoods overnemen ? ,ben ik echt nie goed in ,maar hep wel een tip : ga op beklimbare daken staan Inderdaad, of zet een auto naast een huis waar je net niet op kan klimmen. Soms moet je wel even wachten totdat je Ballas ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Thunder Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Het kan toeval zijn maar als je een paar gasten recruit dan lijkt het wel makkelijker te gaan. Wat alleen jammer is, is dat die gasten nog wel eens in je vuurlinie lopen.. Jammer dan voor hen, moeten ze maar oprotte als je aan het schieten bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 minigun kan ook heeeel handig zijn klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Ik ben net klaar met Los Santos, maar alle 'hoods zijn verdwenen en er lopen alleen nog maar Ballas.... Komen die 'hoods wel terug? Ik heb namelijk nog nooit een 'hood over MOETEN nemen, ik ownde COMPLEET Los Santos. Hoods en homies recruiten etc vond ik het leukste van alles, komt dat nog wel terug? (zit nu op 23%) En ff terzijde, hoods stelen is echt te simpel, en superleuk! (heb er iets van 10 uur aan besteed, en toen had ik ALLES) Bijna ALLES in me uppie zonder recruits. Tip: zorg dat je veel geld hebt, en koop 50 granaten ofzo en een smg + een berg ammo, en armor. Ook is het goed als je Hitman skills hebt op de AK en SMG. Ik ga meestal met een snelle motor naar een plek, skiet 3 ventjes neer, en peer em naar een hoek van dat war-gebied. Dan ga ik op lange afstand, gewoon headshots doen met AK. Het komt wel eens voor dat er in 1x 3 groepen komen, vrij dichtbij. Dan moet je gewoon als een gek granaten gooien (kosten toch een drol) Ik pak altijd alle ammo en geld van slachtoffers, weer is daarbij een snelle motor handig, en ook voor health en armor die verschijnen. Bewerkt: 17 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 zeker weten op het laatst van de storyline kan je het weer doen Probeer de volgende keer de zoekfunctie te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.