Royboow Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen Reageren
7ulian Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Dat je een signature gemaakt hebt of dat je terug bent? Anyway; Ik vind het eerlijk gezegd ziet zo'n goede sig. Je hebt twee gezichten die in verschillende stijlen gemaakt zijn (een 3D en een tekening). Het is bijna onmogelijk om dat goed te combineren, en dat is hier helaas ook het geval. Daarnaast is de achtergrond redelijk gestileerd, maar ook weer in een andere stijl dan de rest. Tenslotte staat de tekst er gewoon bovenop, het vormt geen geheel met de rest van de afbeelding, en is door een gebrek aan contrast slecht te lezen. Dus, gebruik alleen 1 afbeelding, of meerdere in dezelfde stijl. Gebruik een rustige achtergrond, of een die goed past bij het geheel. Maak de tekst of subtiel (bijvoorbeeld translucent), of goed leesbaar op een logische plek. Reageren
Royboow Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Dat je een signature gemaakt hebt of dat je terug bent? Anyway; Ik vind het eerlijk gezegd ziet zo'n goede sig. Je hebt twee gezichten die in verschillende stijlen gemaakt zijn (een 3D en een tekening). Het is bijna onmogelijk om dat goed te combineren, en dat is hier helaas ook het geval. Daarnaast is de achtergrond redelijk gestileerd, maar ook weer in een andere stijl dan de rest. Tenslotte staat de tekst er gewoon bovenop, het vormt geen geheel met de rest van de afbeelding, en is door een gebrek aan contrast slecht te lezen. Dus, gebruik alleen 1 afbeelding, of meerdere in dezelfde stijl. Gebruik een rustige achtergrond, of een die goed past bij het geheel. Maak de tekst of subtiel (bijvoorbeeld translucent), of goed leesbaar op een logische plek. Bedankt, ik ben ook een tijdje uit de photoshopwereld geweest, dus daar moet ikook nog wat mee terug komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.