Jump to content

Gta sa mod installers

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey ik gebruikte sami maar ik wil ook wat met gebouwen doen maar sami is daar niet voor geschikt en ik begrijp geen bal van IMG tool ofzo Help wie weet een ander .

Geplaatst:

Elk ander programma is vergelijkbaar met IMG Tool, je hebt dus geen keus. Het is echt niet ingewikkeld, volg de readme die bij de mod zit zorgvuldig en je komt er wel uit. Anders kan je ook nog zeggen wát er niet lukt of wát je niet snapt, dan kunnen we je helpen.

Geplaatst:

Ik kan een korte walk-through geven.

Je opent IMG-tool (voor Vista als Administrator). Vervolgens krijg je het scherm van IMG-tool. Er zal nu nog weinig staan, je hebt immers nog niet aangegeven welk bestand je precies wil veranderen. Bij de meeste mods (auto's e.d.) is dit gta3.img die zich ergens in de Sa directory bevindt. Als je die hebt geopend zul je allerlei namen zien. Moeilijk om daar de juiste uit te pakken dus je doet F3 (search). Dan zoek je de naam op en kun je files replacen met rechter muisknop. Gewoon ten alle tijden replacen, adden en deleten is een omweg vind ik. (na adden en deleten moet je ook nog archive rebuilden, wat bij replacen niet hoeft).

Vragen mogen worden gesteld en correct me if I'm wrong.

Geplaatst:

Weet je,zoooo moeilijk is IMG tool ook weer niet.

Je moet gewoon weten HOE je het moet gebruiken.

Hier een kleine tutorail:Als je de mod download met winzip of iets anders,maak dan een map op de C-schijf bij gta sa,met de naam van je mod(is maar een vb.)Extract je files daar naartoe.

Open daarna je IMG-tool.

Dan zie je boven file,klik erop en klik daarna op open(CRTL+L).

Dan kies je models,en dan gta3. Nu laat je IMG tool allerlei bestanden.

Daarna kies je edit,en dan find(F2);hier type je dan de naam van het bestandje.

Als je het bestandje hebt gevonden,rechtermuisklik op het bestandje,en kies replace.

Pak dan de bestand van je map in gta sa.

Als dat allemaal inorde is,kijk dan terug boven,en klik op Commands,en klik daarna op Rebuild Archive.

Speel dan gta sa,en je hebt het modje geinstalleerd.

AUB,geef een paar reacties,dit is mijn eerste tutorail.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...