gtamaster1200 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Ik heb vorige week Gta IV gekocht (orginele versie), alleen toen ik hem wou installeren begon het gezeur. Toen ik dvd 1 erin deed kreeg ik het volgende scherm tezien Zoals je kunt zien klopt dit niet. Als ik op de linker knop klik om een stap verder te komen krijg ik de volgende foutmelding: Ik heb inmiddels mn hele computer al overhoop gegooit, o.a service pack 2 gedownload voor windows vista maar niks helpt. Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem? EDIT Ik heb volgens mij alle benodigde software & hardware die nodig zijn voor gta 4 Bewerkt: 21 november 2009 door gtamaster1200 Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 voer de installer eens uit als administrator. Update verder ook je complete windows eens, dit zou het meoten verhelpen Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Wil je bij die foutmelding op details klikken en ze dan hier posten. Dan kan ik via de foutcode het probleem voor je opzoeken. Oja, en het is niet alle benodigde software maar hardware Bewerkt: 20 november 2009 door coolnniek9 Reageren
gtamaster1200 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Is er iemand die met deze informatie weet wat mijn probleem is? en het op kan lossen? Bewerkt: 21 november 2009 door gtamaster1200 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.