rakker126 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 http://cpuinfo.nl/ Mooie template, maar ik weet niet hoe ik het plaatje van een artikel op de startpagina kan krijgen. Ik snap wel dat ik dan een tekst moet invoeren in het tekst vak, maar hoe kan ik met code een bepaald plaatje laten zien? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Wat je moet doen is het volgende: Maak een artikel of pak een bestaand artikel en bewerk hem. Bovenaan je tekst-editor staat het woord Upload/Insert met daarachter een tekentje. Klik daarop om een afbeelding te uploaden. Nadat je een afbeelding met behulp van die uploader hebt geupload, kopieer je de link die je krijgt. Ga daarna weer terug naar je tekst-editor. Onderaan de pagina heb je een vlak met de naam Custom Fields. Daarin vul je bij Name "thumb" in. Bij Value vul je de link in van je afbeelding. Daarna druk je op Add Custom Field en sla je je artikel op. Daarna kan je je site checken en als goed is verschijnt hij op de homepage! Ik heb deze template zelf ook eens gehad maar let erop dat je niet te kleine afbeeldingen gebruikt maar het formaat van je slideshow. Reageren
rakker126 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Bedankt voor je antwoord! Wanneer ik thumb invoer onder de optie 'extra veld' met de link naar het plaatje gebeurd er alsnog iets. Weet je wat ik verkeerd doe? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Toen ik in me browser naar je site keek had hij wel de afbeelding geüpload alleen geeft hij een teken van "missing image". Je kan proberen de map cache te chmodden naar 777./themes/arras-theme/library/cache/ Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Toen ik in me browser naar je site keek had hij wel de afbeelding geüpload alleen geeft hij een teken van "missing image". Je kan proberen de map cache te chmodden naar 777./themes/arras-theme/library/cache/ Wat betekent dat precies? Ik ben een beetje nieuw in de wereld van het webdesignen. Moet ik de afbeelding nog een uploaden? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Als je een ftp-programma heb , moet je zeg maar naar > /themes/arras-theme/library/. In de map library staat een map cache. Rechtermuis op de map chache > opties > en dan staat er vaak onderaan een soort tabel met vinkjes en daarin 3 cijfers. Die vervang je voor 777 en dan Oke. Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Als je een ftp-programma heb , moet je zeg maar naar > /themes/arras-theme/library/. In de map library staat een map cache. Rechtermuis op de map chache > opties > en dan staat er vaak onderaan een soort tabel met vinkjes en daarin 3 cijfers. Die vervang je voor 777 en dan Oke. Okey, dat is nu gelukt. Ik gebruik nu thumb http://cpuinfo.nl/wp-content/uploads/2009/11/Michael_Jackson_1984.jpg maar hij weergeeft geen afbeelding op de startpagina van cpuinfo.nl... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Die afbeelding is te klein. Hij moet minimaal 700px breed en 300px hoog zijn. Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Die afbeelding is te klein. Hij moet minimaal 700px breed en 300px hoog zijn. Doet het het anders niet? Mag het ook een plaatje op een externe server zijn? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ja, dat maakt niet uit. Je kan het altijd even testen. Reageren
rakker126 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ja, dat maakt niet uit. Je kan het altijd even testen. toch lijkt het niet te werken, ik zie nog steeds geen plaatje Reageren
rakker126 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) Ja, dat maakt niet uit. Je kan het altijd even testen. toch lijkt het niet te werken, ik zie nog steeds geen plaatje Ik heb dit gedaan Bewerkt: 23 november 2009 door rakker126 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Probeer het eens met deze afbeelding: http://www.nuclep.gov.br/images/a_empresa.jpg Reageren
rakker126 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) Probeer het eens met deze afbeelding: http://www.nuclep.gov.br/images/a_empresa.jpg Gedaan Het werkt echter nog steeds niet... Dit is het theme die ik gebruikt heb: http://wordpress.org/extend/themes/arras-theme Bewerkt: 23 november 2009 door rakker126 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Raar probleem. Ik heb even gekeken op de website van de maker, daar is een en ander te vinden over de thumbs en eventuele oplossingen (wel in het engels helaas). Klik. Misschien staat daar wat tussen, het is best vaag want bij mij werkte het wel toen ik die template gebruikte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.