Jump to content

Hoe plaatje te doen Wordpress?


rakker126

Recommended Posts

Wat je moet doen is het volgende:

Maak een artikel of pak een bestaand artikel en bewerk hem. Bovenaan je tekst-editor staat het woord Upload/Insert met daarachter een tekentje. Klik daarop om een afbeelding te uploaden. Nadat je een afbeelding met behulp van die uploader hebt geupload, kopieer je de link die je krijgt.

Ga daarna weer terug naar je tekst-editor. Onderaan de pagina heb je een vlak met de naam Custom Fields. Daarin vul je bij Name "thumb" in. Bij Value vul je de link in van je afbeelding. Daarna druk je op Add Custom Field en sla je je artikel op. Daarna kan je je site checken en als goed is verschijnt hij op de homepage!

Ik heb deze template zelf ook eens gehad maar let erop dat je niet te kleine afbeeldingen gebruikt maar het formaat van je slideshow.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik in me browser naar je site keek had hij wel de afbeelding geüpload alleen geeft hij een teken van "missing image".

Je kan proberen de map cache te chmodden naar 777./themes/arras-theme/library/cache/

Wat betekent dat precies? Ik ben een beetje nieuw in de wereld van het webdesignen. Moet ik de afbeelding nog een uploaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een ftp-programma heb , moet je zeg maar naar > /themes/arras-theme/library/. In de map library staat een map cache.

Rechtermuis op de map chache > opties > en dan staat er vaak onderaan een soort tabel met vinkjes en daarin 3 cijfers. Die vervang je voor 777 en dan Oke.

kvhxs.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een ftp-programma heb , moet je zeg maar naar > /themes/arras-theme/library/. In de map library staat een map cache.

Rechtermuis op de map chache > opties > en dan staat er vaak onderaan een soort tabel met vinkjes en daarin 3 cijfers. Die vervang je voor 777 en dan Oke.

kvhxs.jpg

Okey, dat is nu gelukt. Ik gebruik nu thumb http://cpuinfo.nl/wp-content/uploads/2009/11/Michael_Jackson_1984.jpg maar hij weergeeft geen afbeelding op de startpagina van cpuinfo.nl...

Link to comment
Delen op andere websites

Raar probleem. Ik heb even gekeken op de website van de maker, daar is een en ander te vinden over de thumbs en eventuele oplossingen (wel in het engels helaas). Klik.

Misschien staat daar wat tussen, het is best vaag want bij mij werkte het wel toen ik die template gebruikte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...