Jump to content

Hoe plaatje te doen Wordpress?


rakker126

Recommended Posts

If you\'re using Arras with WPMU, check the file paths. WPMU sets it to /wp-content/blog.dir/1/files/ while Arras is looking for /files/. Read this forum post for another wpmu solution.

Ik heb overal WP voor staan... is dat het misschien, kan ik het oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dat probleem staat een oplossing naar deze post. Misschien moet je die stap even volgen om die code te bewerken.

$src = str_replace($host, "", $src);

$src = str_replace("/files/", "blogs.dir/1/files/", $src); 

Bewaar wel even een back-up van dat bestand. Als het mis gata heb je altijd nog het origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk niet want die hebben niet echt iets te maken met die map, maar je kan het altijd proberen of het ook daarvoor werkt.

Kan vaak ook wel even duren voordat Google die metatages weet en je dus in de zoekmachine komt (als je dat bedoeld).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... dat is dan ook raar. Ik gebruik all in one SEO pack maar dit is wat er bij iedere pagina als beschrijving geïndexeerd wordt:

cpuinfo.nl. Meer dan computers! Home · Uncategorized · Posts · Comments. Prev Next. M&O Dit is M&O stom he? M&O1 18 november 2009 ...

Ik snap ook niet hoe ik de plaatjes goed kan krijgen... Kan ik hem soms op een andere manier goed installeren, Wordpress :cry:

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...