Jump to content

Niko gespleten persoonlijkheid?


Flippiedepappie

Recommended Posts

Hij heeft in de Balkan-oorlog gevochten. En verraden door een soldaat van eigen kant waar hij naar opzoek is om wraak te nemen.

Niko draagt de oorlog altijd mee, want zoiets hakt erin. En werd voor de gek gehouden door Roman met zijn rijkpraat.

Niets is minder waar, waardoor Niko contacten krijgt met de criminele wereld. En daar wordt niet gemaald over een dooie meer of minder.

Niko vind ik een harde en geslepen persoon die ook een goede kant heeft, maar die maar weinig toont. He's a criminal!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA draait niet enkel alleen om het geweld en de voertuigen, maar ook om de prachtige verhaallijn. Van GTAIV zou perfect een boek of film gemaakt kunnen worden, wij gaan gewoon wat dieper in het karakter in Niko.

weet ik

ik ga ook zo in het verhaal maar als je zegt dat niko een gespleten persoonlijkheid gaat dat gaat mij te ver

wand wij zijn niko als wij willen dat niko die oma te vermoorden doen wij dat

dus als je zegt dat niko een gespleten persoonlijkheid heeft heb je dat ook

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft in de Balkan-oorlog gevochten. En verraden door een soldaat van eigen kant waar hij naar opzoek is om wraak te nemen.

Niko draagt de oorlog altijd mee, want zoiets hakt erin. En werd voor de gek gehouden door Roman met zijn rijkpraat.

Niets is minder waar, waardoor Niko contacten krijgt met de criminele wereld. En daar wordt niet gemaald over een dooie meer of minder.

Niko vind ik een harde en geslepen persoon die ook een goede kant heeft, maar die maar weinig toont. He's a criminal!

Iedereen heeft zo z'n goede en slechte kanten. Hetzelfde ook bij Niko. Inderdaad worden zijn goede kanten in GTA IV niet echt goed weergegeven.

Toch zou je op de één of andere manier kunnen opmaken uit het spel zelf dat hij zeker geen slecht persoon is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft in de Balkan-oorlog gevochten. En verraden door een soldaat van eigen kant waar hij naar opzoek is om wraak te nemen.

Niko draagt de oorlog altijd mee, want zoiets hakt erin. En werd voor de gek gehouden door Roman met zijn rijkpraat.

Niets is minder waar, waardoor Niko contacten krijgt met de criminele wereld. En daar wordt niet gemaald over een dooie meer of minder.

Niko vind ik een harde en geslepen persoon die ook een goede kant heeft, maar die maar weinig toont. He's a criminal!

Iedereen heeft zo z'n goede en slechte kanten. Hetzelfde ook bij Niko. Inderdaad worden zijn goede kanten in GTA IV niet echt goed weergegeven.

Toch zou je op de één of andere manier kunnen opmaken uit het spel zelf dat hij zeker geen slecht persoon is.

Een goed persoon is hij ook niet want dan zou hij geen andere mensen vermoorden, zelfs al is het uit wraak.
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft in de Balkan-oorlog gevochten. En verraden door een soldaat van eigen kant waar hij naar opzoek is om wraak te nemen.

Niko draagt de oorlog altijd mee, want zoiets hakt erin. En werd voor de gek gehouden door Roman met zijn rijkpraat.

Niets is minder waar, waardoor Niko contacten krijgt met de criminele wereld. En daar wordt niet gemaald over een dooie meer of minder.

Niko vind ik een harde en geslepen persoon die ook een goede kant heeft, maar die maar weinig toont. He's a criminal!

Iedereen heeft zo z'n goede en slechte kanten. Hetzelfde ook bij Niko. Inderdaad worden zijn goede kanten in GTA IV niet echt goed weergegeven.

Toch zou je op de één of andere manier kunnen opmaken uit het spel zelf dat hij zeker geen slecht persoon is.

meer dan 1000 mensen vermoord en de helft daar van is onschuldig nou hij is duidelijk een slecht persoon

Link to comment
Delen op andere websites

meer dan 1000 mensen vermoord en de helft daar van is onschuldig nou hij is duidelijk een slecht persoon

Onschuldig? Hij vermoord allemaal andere gangsters, die zijn toch ook slecht? Dus er zijn maar weinig onschuldigen, maar buiten dat... blijft hij dit doen omdat hij het geld nodig heeft, wat kan geld toch het slijk van de aarde zin... :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

meer dan 1000 mensen vermoord en de helft daar van is onschuldig nou hij is duidelijk een slecht persoon

Onschuldig? Hij vermoord allemaal andere gangsters, die zijn toch ook slecht? Dus er zijn maar weinig onschuldigen, maar buiten dat... blijft hij dit doen omdat hij het geld nodig heeft, wat kan geld toch het slijk van de aarde zin... emo.gif .

dan wil jij niet weten hoeveel peds ik heb gekilt

Link to comment
Delen op andere websites

meer dan 1000 mensen vermoord en de helft daar van is onschuldig nou hij is duidelijk een slecht persoon

Onschuldig? Hij vermoord allemaal andere gangsters, die zijn toch ook slecht? Dus er zijn maar weinig onschuldigen, maar buiten dat... blijft hij dit doen omdat hij het geld nodig heeft, wat kan geld toch het slijk van de aarde zin... emo.gif .

dan wil jij niet weten hoeveel peds ik heb gekilt

Nu toon jij dat jij degen bent met het gespleten karakter en niet Niko :7 , als je het over zijn persoonlijkheid hebt gaat het over missie's... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...