Jump to content

Heimwee naar Los Santos


martijnn

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    3

  • need my speed

    3

  • CrossY

    2

  • Fleshreaper

    2

ja klopt je kan idd wel terug maar je "hood" is helemaal overgenomen door de ballas en ik vind het heerlijk net als eerder aangegeven in deze topic om lekker door je buurt te crossen op je bmx enzo zonder dat je volgeschoten word met lood

maja dit komt op het laatst toch weer goed ...gelukkig maar :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik ben het met de meeste eens hier Los Santos is idd echt zo'n buurt waar je je op je gemak bent je kent de buurt al gauw heel goed en het voelt gewoon vertrouwd

klink idd maf maar kan er inkomen het is een spel maar op een gegeven moment is het net of je echt in C.j zit en dan krijg je echt dat machtgevoel van je eigen hood

respect to rockstar B)

ik was heel lang in los santos en nu ben ik weg en denk hier zijn verotte bossen en al die straten in san fierro die hoog en laag zijn in de oude stad is het simpel ik ben gewend geraakt je denkt je bent in het spel je krijgt het gevoel je hebt vrienden die je helpen niet dat je alleen bent en nu terug gaan heeft geeen zin alleen ballas vermoorden en punt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik was heel lang in los santos en nu ben ik weg en denk hier zijn verotte bossen en al die straten in san fierro die hoog en laag zijn in de oude stad is het simpel ik ben gewend geraakt je denkt je bent in het spel je krijgt het gevoel je hebt vrienden die je helpen niet dat je alleen bent en nu terug gaan heeft geeen zin alleen ballas vermoorden en punt.

Over lange zinnen gesproken. ;)

Ontopic:Je kan altijd naar Los Santos als je wilt.Alleen als je blijvend hoods wilt veroveren moet je alle missies gehaald hebben. B)

Bewerkt: door *****MARCO*****
Link to comment
Delen op andere websites

ik was blij dat ik uit los santos weg kon, ik werd schijtziek van die ballas. Los Santos is idd de meest levendige stad maar San Fiero heeft echt die hippie-feeling, prachtig om met mijn afrokapsel en bincokleren met de hippievan de straten onveilig te maken :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het verhaal naar los santos daarna een beetje begint af te dwalen en je niet meer echt hoeft te strijden voor je family. GROVE STREET FOR LiFE! :rolleyes:

daar ben ik het eens mee, het verhaal word slechter na de missies in los santos, waarom gaat CJ überhaupt met mensen als jizzy en toreno werken. Als het aan mij had gelegen was ik direct terug naar los santos gereden en had ik Smoke en Ryder meteen volgepompt met lood

Link to comment
Delen op andere websites

Los santos is wel een leuke active stad.

LS is een echte gang stad.

Sf is meer van het platteland en het slechte weer.

LV is de gok stad.

LS is leuk maar niet de hele tijd,dan begint het te vervelen.

Doe mij LV maar,de gok stad.LV is trouwens ook de stad met de mooiste monumenten.

In SF kan je lekker in de bergen crossen met een motor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Las Venturas vlak bij het vliegveld en die snelweg is zo'n huisje, daar is mijn thuisbasis, het ligt namelijk vlakbij mijn vliegveld en toch in een vette stad, maar Los Santos is zo vet.

Vaak haal ik grof materiaal op mijn vliegveld om huis te gaan houden in LS, bv drive bye's met die zogenaamde bevriende gangs.(die in de buurt van de ingang van LS airport lopen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...