Jump to content

De islamisering van de wereld...


jobator

  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij hiervan(pas na filmpje kijke antwoorden)

    • schokkend
      7
    • eng
      6
    • goed
      5
    • ach,wat the fuck,laat gewoon...
      6
    • We moeten wat doen hiertegen!
      21


Recommended Posts

Ik zat wat rond te klote op youtube,tot ik dit tegenkwam,ik was gewoon diep geschokt,en toch eigenlijk ook een bang gevoel erbij,dit is niet geod,dit is niet wat de werdeld nodig heeft,ik wil niet zometeen bij de gewone supermarkt turks of marrokaans moeten spreken om uberhaupt wat te kunne eten :N

Post in de poll en laat een reactie achter om je antwoord aan te duiden.

{Dit is niet rasistisch bedoeld en vraag ik dus ook aan de mods dit topic open te houden} [om mij uit te schelden,pb maar]

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen van de Islam zijn inderdaad heel serieus in hun geloof. Maar ik zou me niet zo heel erg zorgen gaan maken dat ze binnenkort de wereld overnemen. Islamieten worden vaak ook verkeerd over gedacht, zo zijn Islamieten vaak gastvrijer dan Christenen of Joden (Islamieten hebben 5 zuilen, een daarvan is iets met geven aan de armen).

Dus, mijn antwoord: Ik zie ze de wereld niet snel overnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

wat er in dat filmpje dus te zien is dat moslims als een stelletje konijnen zichzelf zitten voort te platen. Ik vrees dat je daar uiteindelijk niks aan kan doen. maar kom op het filmpje is best wel bullshit. Europa gaat echt niet veranderen in een arabisch werelddeel.

Ik geloof dat de echte european gewoon blijft bestaan. Misschien dat dat hele 1.3 gedoe wel waar is bij dieren. maar mensen zijn echt wel een stuk slimmer en flexibeler.

Het fipmpje baseert zich teveel op getallen. het is echt niet zo dat elk europees gezien alleen maar 2 kinderen produceert. Er zijn gezinnen met 3 4 of zelfs 5 kinderen.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

...tja wat moet ik hier van zeggen?hoop niet dat het klopt ofzo want dat zou erg vervelend zijn.

rijd nu wel iedere doordeweekse dag langs de grootste moskee van nederland en vind het maar een lelijk ding dus hoop niet dat het er over 20 jaar mee volstaat :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent toch ook ziek in je hoofd als je in deze tijd nog even 8 kinderen neemt. Volgens mij lopen die landen nog 100 jaar achter. Gewoon een maximum aantal immigranten van buiten Europa toelaten in Europa per jaar, en voor de rest, kun je nog een politieke vluchteling zijn, maar alle landen in Europa moeten ook maar eens aan zichzelf denken. Het echte overnemen van de wereld zou nog wel een tijdje uit blijven, maar ik heb toch liever niet dat straks 75% van de Nederlandse bevolking Islamitisch is. Dan is het voor mij geen Nederland meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Moslimfilmpje

:N

Dit is natuurlijk deels onzin... Als het weer wat beter gaat met de economie in Europa gaan we vanwege het gunstige belastingklimaat voor gezinnen gewoon weer allemaal druk bezig met fokken, hoor. Zie ter illustratie de babyboom na WO II.

De cijfers in het filmpje zijn relatief. Moslims maken vooral elkaar af momenteel in landen als Somalië, Afganistan en Irak, dus dat geboorte cijfer mag je ook met de minuut naar beneden bijstellen. Hard, maar waarheid.

Als je dan toch zo graag angst wil kweken, pis dan in je broek vanwege Rusland, China en Noord Korea. Die communistische staten zijn al heel wat langer bezig met het grootste in aantal te worden in de wereld. Daarbij, de ene moslim is de andere niet, maar communisten zijn het veelal wél vaak met elkaar eens als het gaat om het algemeen doel van wereldheerschappij. :D

De moraal: Geloof niet alles wat je ziet en leest op het web.. Wij zetten er tenslotte ook iedere week weer meer onzin op! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent toch ook ziek in je hoofd als je in deze tijd nog even 8 kinderen neemt. Volgens mij lopen die landen nog 100 jaar achter. Gewoon een maximum aantal immigranten van buiten Europa toelaten in Europa per jaar, en voor de rest, kun je nog een politieke vluchteling zijn, maar alle landen in Europa moeten ook maar eens aan zichzelf denken. Het echte overnemen van de wereld zou nog wel een tijdje uit blijven, maar ik heb toch liever niet dat straks 75% van de Nederlandse bevolking Islamitisch is. Dan is het voor mij geen Nederland meer.

mee eens.

en ik heb trouwens het gevoel dat mocrosahbi vandaag of morgen hier post wat jullie? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, lees gewoon een wetenschappelijk tijdschrift dat over alle onderwerpen gaat inclusief geloven en je zult zien dat het niet erg is. (de Kijk)

De Islam maakt hetzelfde mee als het Christendom en het Jodendom toentertijd. Vergeleken met het Christendom gaat deze fase (ja, dit is een fase die blijkbaar ook het Chr. en jodendom hebben meegemaakt) erg vreedzaam. Af en toe een paar terroristen, maar dat zijn extremisten. Vroeger werden hele kruistochten gehouden. In de moslim-wereld zijn radicalen (die met de ideeën dat alles hetzelfde moet blijven enzo), normalen (meelopers) en liberalen (deze willen vooruitstreven en op het eind net ongeveer zo vrij zijn als westerlingen).

Ach, geef ze een eeuw of drie en dan is het afgelopen met al het gezeik.

Link to comment
Delen op andere websites

dat de wereld veranderd kunnen we niet tegenhouden, maar over 20 jaar zulle de meeste moslims net zoals de christenen hun geloof verzwakken en steets meer hun eigen wil gaan. ook al is dan 50% van alle kinderen moslim maar dit betekend niet dat het vol met hoofddoeken en terroristen gaat zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hebben de Christenen de hele wereld overgenomen toch?

Onzin dit

Tis geen onzin =.= is harde waarheid (voor 10procen mss =p)

Maar de christenen hebben de wereld niet "overgenomen".

Volgens mij zijn 35% van de wereld "Christendom" ? ;)

20% Islam

15% Niet-religeus

10% Hindoe

20% de rest

dat de wereld veranderd kunnen we niet tegenhouden, maar over 20 jaar zulle de meeste moslims net zoals de christenen hun geloof verzwakken en steets meer hun eigen wil gaan. ook al is dan 50% van alle kinderen moslim maar dit betekend niet dat het vol met hoofddoeken en terroristen gaat zitten.

Agreed, religie wordt steeds minder belangerijk.

Bewerkt: door Suarez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...