Jump to content

De islamisering van de wereld...

jobator

40 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij hiervan(pas na filmpje kijke antwoorden)

• schokkend
      7
    • eng
      6
    • goed
      5
    • ach,wat the fuck,laat gewoon...
      6
    • We moeten wat doen hiertegen!
      21

Recommended Posts

Geschiedenis boekjes. Romeinen vonden die Christen ook niet zo snugger>kwamen meer christenen>een keizer was christelijk opgevoed>keizer maakte christendom tot staatsgodsdienst. Hiervoor werden de christenen wreed behandeld omdat ze nou eenmaal anders waren dan al die romeinse goden. Maar zoiets zal ook wel gebeuren met de islam, we krijgen misschien een islamitische premier, nou en, balt mij dat wat.

Eigenlijk een beetje anders. Constantijn de Grote had een verschrikkelijke hekel aan Christelijken. Hij kreeg een droom, waarop zijn leger de Christelijke kruis op hun schilden hadden (†). De Christelijke kruis heeft hij laten schilderen op hun schilden, waarna ze de oorlog wonnen. Zo werd Constantijn' Christelijk, en werd het een staatsgodsdienst.

My bad, maar ik dacht toch echt dat hij zo werd opgevoed... Zal het nog eens opzoeken.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Laatst, zat ik met een groepje vrienden rond te hangen op het plein, toen een jongen begon. ''Ik vind de PVV wel een goede (even voor de Belgen onder ons: de PVV is een partij tegen islamisering/moslims, red.) partij.'' We keken hem raar aan. De PVV? Die van Wilders? Daar gruwelen toch mensen van als ze hem zien? Hij ging verder. ''Wilders is de enige die zijn mond open durft te trekken.'' ''Mond open te trekken?'' reageerde een van mijn vrienden accuraat ''Hij beledigt mensen en kwetst hun.'' Mijn vriend kijkt hem aan en zegt: ''Weet je wat, ik zal het je eens uitleggen. Turken komen naar ons land; OK. Ze weigeren Nederlands te praten, en de overheid doet er niets tegen. Ze zetten een moskee in een protestant/christelijk land; niemand heeft hier in Nederland blijkbaar iets tegen. En wat als wij dat zouden doen? We gaan lekker naar Turkije, Nederlands spreken, dumpen daar een paar kerken, en dan krijg je oorlog met de Turkse overheid. Omdat ze dat niet willen. En dat is lekker, lekker arrogant. Ons landje verzieken en hun regels daar lekker vasthouden. Die gasten moeten allemaal weg.'' En dan gaat de bel, en we lopen naar binnnen.

Om een of andere manier ben ik het wel eens met wat hij zegt; aan de andere kant: we kunnen ze toch niet ons land uitgooien?

Delen op andere websites

Laatst, zat ik met een groepje vrienden rond te hangen op het plein, toen een jongen begon. ''Ik vind de PVV wel een goede (even voor de Belgen onder ons: de PVV is een partij tegen islamisering/moslims, red.) partij.'' We keken hem raar aan. De PVV? Die van Wilders? Daar gruwelen toch mensen van als ze hem zien? Hij ging verder. ''Wilders is de enige die zijn mond open durft te trekken.'' ''Mond open te trekken?'' reageerde een van mijn vrienden accuraat ''Hij beledigt mensen en kwetst hun.'' Mijn vriend kijkt hem aan en zegt: ''Weet je wat, ik zal het je eens uitleggen. Turken komen naar ons land; OK. Ze weigeren Nederlands te praten, en de overheid doet er niets tegen. Ze zetten een moskee in een protestant/christelijk land; niemand heeft hier in Nederland blijkbaar iets tegen. En wat als wij dat zouden doen? We gaan lekker naar Turkije, Nederlands spreken, dumpen daar een paar kerken, en dan krijg je oorlog met de Turkse overheid. Omdat ze dat niet willen. En dat is lekker, lekker arrogant. Ons landje verzieken en hun regels daar lekker vasthouden. Die gasten moeten allemaal weg.'' En dan gaat de bel, en we lopen naar binnnen.

Om een of andere manier ben ik het wel eens met wat hij zegt; aan de andere kant: we kunnen ze toch niet ons land uitgooien?

Inderdaad, ze zijn arrogant, hebben geen manieren en denken dat alles wat zij doen mag omdat het hun geloof is en dit een tolerant land is. Ik ben ertegen. Niet eruit gooien, maar ze mogen zich wel een beetje aanpassen. Aziaten in Nederland zijn de minste relschoppers, doen gewoon lekker mee, en dat ouderen geen Nederlands kunnen spreken boeit mij geen hol. Je gaat niet op de 60ste nog even een taal leren. De jongere generaties Aziaten zijn allemaal redelijk hoog opgeleid en doen het prima. Van mij mogen de noord-afrikanen/west aziaten (turkije) dat ook maar doen. De hele tijd idioot doen, en als ze erop worden aangesproken gaan reageren met 'Discriminatie.' Discriminatie is handelen op basis van vooroordelen, maar het zijn in het geval van de meeste/sommige moslims geen vooroordelen meer, maar harde feiten.

Als jij (de lezer van deze tekst) een moslim bent, en mij wilt vertellen dat maar een kleine groep idioot doet, moet je eens de straat op gaan en kijken wat er allemaal gebeurt. Vorige donderdag moest ik worden opgehaald, dus ik stond te wachten na het 8e ste uur, komen er een stel turken/marokkanen aanlopen, jatten een fiets en maken er grappen over. ZE JATTEN GEWOON EEN FIETS OP KLAARLICHTE DAG MET MEERDERE TOESCHOUWERS. Ik ben geen racist, ik oordeel alleen op gedrag, en het blijkt dat een groot deel (uit mijn waarnemingen tenminste) fout doet, en niet een klein deel zoals de groep zelf beweert.

Bewerkt: door ikt
Delen op andere websites

Dat is het meest achterhaalde argument en in werkelijkheid gaat het ook niet zo. Vooral niet in turkije waar vanouds veel christenen hebben geleefd. In turkije is de Islam namelijk niet een staatsgodsdienst. In werkelijkheid is het wel het meest voorkomende religie, maar iedereen is vrij om te geloven wat diegene wilt. En er zijn ook vele christense kerken in anatolie. Jouw vriend heeft dus een foutieve argument gebruikt.

Delen op andere websites

Inderdaad, ze zijn arrogant, hebben geen manieren en denken dat alles wat zij doen mag omdat het hun geloof is en dit een tolerant land is. Ik ben ertegen. Niet eruit gooien, maar ze mogen zich wel een beetje aanpassen. Aziaten in Nederland zijn de minste relschoppers, doen gewoon lekker mee, en dat ouderen geen Nederlands kunnen spreken boeit mij geen hol. Je gaat niet op de 60ste nog even een taal leren. De jongere generaties Aziaten zijn allemaal redelijk hoog opgeleid en doen het prima. Van mij mogen de noord-afrikanen/west aziaten (turkije) dat ook maar doen. De hele tijd idioot doen, en als ze erop worden aangesproken gaan reageren met 'Discriminatie.' Discriminatie is handelen op basis van vooroordelen, maar het zijn in het geval van de meeste/sommige moslims geen vooroordelen meer, maar harde feiten.

Als jij (de lezer van deze tekst) een moslim bent, en mij wilt vertellen dat maar een kleine groep idioot doet, moet je eens de straat op gaan en kijken wat er allemaal gebeurt. Vorige donderdag moest ik worden opgehaald, dus ik stond te wachten na het 8e ste uur, komen er een stel turken/marokkanen aanlopen, jatten een fiets en maken er grappen over. ZE JATTEN GEWOON EEN FIETS OP KLAARLICHTE DAG MET MEERDERE TOESCHOUWERS. Ik ben geen racist, ik oordeel alleen op gedrag, en het blijkt dat een groot deel (uit mijn waarnemingen tenminste) fout doet, en niet een klein deel zoals de groep zelf beweert.

je zegt wat ik er over denk :puh:

en als je ruzie met een turk\morrokaan komen ze gelijk met de hele familie voor je deur

ze moeten echt maar een voorbeeld nemen van aziaten wand aan hun hebben we teminste iets aan lekker chinees etenhonger.gif

Delen op andere websites

Sommige mensen van de Islam zijn inderdaad heel serieus in hun geloof. Maar ik zou me niet zo heel erg zorgen gaan maken dat ze binnenkort de wereld overnemen. Islamieten worden vaak ook verkeerd over gedacht, zo zijn Islamieten vaak gastvrijer dan Christenen of Joden (Islamieten hebben 5 zuilen, een daarvan is iets met geven aan de armen).

Dus, mijn antwoord: Ik zie ze de wereld niet snel overnemen.

ik vind islamiten niet gastvrij hoor. want ze passsen ze niets eens aan in een ander land en als wij naar marrokko gaan dan moeten de vrouwen ook een hoofd dragen. ben er zelf heen geweest met me vriendin omhun geloof niet te schenden :schater:

Delen op andere websites

Alleen al om het feit dat er; {Dit is niet rasistisch bedoeld BTW} onder de topic titel staat neem ik dit topic al niet serieus. Waarom zou je je er druk om maken? Het is gewoon een geloof, het zijn niet allemaal terroristen of snel opgefokte straathangmannetjes of whatever the fuck's about it. Stel er zijn nu meer Christenen in de wereld (Weet niet zeker of het is of niet maar dat terzijde) dan zul je er niemand over horen.

Delen op andere websites

Alleen al om het feit dat er; {Dit is niet rasistisch bedoeld BTW} onder de topic titel staat neem ik dit topic al niet serieus. Waarom zou je je er druk om maken? Het is gewoon een geloof, het zijn niet allemaal terroristen of snel opgefokte straathangmannetjes of whatever the fuck's about it. Stel er zijn nu meer Christenen in de wereld (Weet niet zeker of het is of niet maar dat terzijde) dan zul je er niemand over horen.

Ik denk dat er meer gedoeld wordt op de islamietjes omdat die ook vaak aanslagen plegen, zich heel thuis voelen, en ( naar eigen ontdekking) dat mensen er raar tegenop kijken. Ik denk wel dat er zoiets kan gebeuren, omdat de islam aanslagen blijft plegen totdat de mensen islamitisch worden, of totdat de non-islamieten weg zijn.

Ik ben er niet bang voor, maar ik zie zoiets best aankomen. Hoewel ze weinig kans hebben, maar het toch proberen, denk ik.

En ik bedoel niet dat ze allemaal zo zijn, maar er zijn toch steeds meer van die extremisten.

En ik vind die stand van de poll toch prachtig.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Delen op andere websites

Maar ook: Lees je de bijbel,dan kom je in de oudere citrussen(dat is niet het woord,maar mijn godsdienst is niet zo goed :7 )

nare martelingen en doden tegen,en dit is in de koran ook zo...Alleen in nederland pakken we geen hoertjes op graven we ze ha;f in,en gan we hun doodgooien met stenen duh.gif Of pakken we Amerikanen op en gaan we ze onthoofden....Daarmee wil ik mijn mening nog even aanbouwen...

Delen op andere websites

Dat is het meest achterhaalde argument en in werkelijkheid gaat het ook niet zo. Vooral niet in turkije waar vanouds veel christenen hebben geleefd. In turkije is de Islam namelijk niet een staatsgodsdienst. In werkelijkheid is het wel het meest voorkomende religie, maar iedereen is vrij om te geloven wat diegene wilt. En er zijn ook vele christense kerken in anatolie. Jouw vriend heeft dus een foutieve argument gebruikt.

Als hij dat Turken nou veranderde in Marrokanen...

Delen op andere websites

Ik schrik er niet van. Dat gaat wel gebeuren, maar alleen in de dromen van die mensen zelf. Israel maakt het hele midden oosten dik in.

De turken hadden in de eerste wereldoorlog geprobeert heel europa in te nemen. Daar hadden ze mooi pech mee, want toen ze in Oostenrijk waren werden ze allemaal door de Oosterijkste keizer uitgeroeit.

De landen in het midden oosten moeten eerst het politiek boven het geloof laten gaan. Anders zal er weinig tot niets veranderen. Nooit niet.

Delen op andere websites

Ik schrik er niet van. Dat gaat wel gebeuren, maar alleen in de dromen van die mensen zelf. Israel maakt het hele midden oosten dik in.

De turken hadden in de eerste wereldoorlog geprobeert heel europa in te nemen. Daar hadden ze mooi pech mee, want toen ze in Oostenrijk waren werden ze allemaal door de Oosterijkste keizer uitgeroeit.

De landen in het midden oosten moeten eerst het politiek boven het geloof laten gaan. Anders zal er weinig tot niets veranderen. Nooit niet.

Als de meerderheid van bevolking moslim is in een democratisch land hebben ze al een hoop macht zonder te hoeven vechten.

En wanneer leren mensen eens het verschil tussen racisme en discriminatie!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...