Jump to content

De islamisering van de wereld...


jobator

  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij hiervan(pas na filmpje kijke antwoorden)

    • schokkend
      7
    • eng
      6
    • goed
      5
    • ach,wat the fuck,laat gewoon...
      6
    • We moeten wat doen hiertegen!
      21


Recommended Posts

Even kort samenvatten wat de meerderheid van de PVV vind: Wilders zou perfect zijn als hij die Hitler ftw stuff zou weglaten :D.

Wilders is alles behalve Hitler totaal twee verschillende denkbeelden...

Rechts is veel vrijheid links is veel meer in de handen van de staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen de islam, moslims en hun toewijding aan hun geloof, maar ik vind het wel ietsjes te ver gaan in Nederland. Alles word toegelaten en zelfs regels worden erop aangepast. Kijk maar naar bijv. fitnessruimtes; met muts/pet mag je er niet in, maar met hoofdoeken nu opeens wel. nederland 1,2 en 3 zenden soms programma's uit met marrokaanse/turkse onderitel. Ik bedoel maar, pas je aan aan Nederland; leer de taal, gedraag je zoals wij doen en ga vooral niet met van die terroristen doeken omlopen die die extreme moslims hebben, waar je alleen de ogen ziet. Prima als je dat graag doet, maar doe het dan in het land waar de islam het hoofdreligie is, en waar dit normaal is, maar niet in Nederland alsjeblieft.

Geert Wilders vind ik verder maar een eikel, want als ie zo doorgaat vallen er tientallen bommen op grote steden in Nederland zoals Rotterdam en Amsterdam van de al-qaida ofzo. De PVV is geen partij, maar een alleenstaand iemand die denkt dat hij Nederland kan regeren zonder een goed werkend parlement waar mensen met elkaar samen werken; Geert Wilders.

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...