faysal11 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 hallo mensen ik wil wat vragen, of dit bestaat en mod met allemaal voertuig-namen, en als je op een vande naamen van de voertuig klikt krijg je het voertuig voor je neus.bestaat dat ??? Reageren
ricovs Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 hallo mensen ik wil wat vragen, of dit bestaat en mod met allemaal voertuig-namen, en als je op een vande naamen van de voertuig klikt krijg je het voertuig voor je neus.bestaat dat ??? ik denk het niet maar je kan wel requests doen op het gtaforum dus goed zoeken Reageren
faysal11 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 wat is: requests ik weet niet zoveel weet je sory ik ben niet goed in die dingen Reageren
faysal11 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 weet je wrm ik dit vraag ik wil zo graag de plane -Andromada vliegen wie weet waar ik die kan vinden ? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Dat kan met een carspawner zoals deze. Reageren
faysal11 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Tnx wat is de ID van Andromade en nog wat hoe laat ik sa andreas en carspw... tegelijke tjd laten spelen ? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 San andreas opstarten, je savegame loaden, dan op ALT+TAB drukken, en zoek je je carspawner en doe je wat je moet doen. Androm is 592. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.