hippiebus Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Hallo, ik heb 2 vraagjes: 1. hoe importeer je een alpha in TXDWorkshop? (dus bijv deserteagleicon en deserteagleicona) Dat gaat namelijk altijd fout bij mij. 2. Hoe verander je wat je ziet bij de thermal goggles (Nu is het blauw-rood, ik wil het Grijs-Wit) Dat staat niet in irgoggles.txd Alvast bedankt Het is trouwens voor GTA SA Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 1. hoe importeer je een alpha in TXDWorkshop? (dus bijv deserteagleicon en deserteagleicona) Selecteer de entry waar je een alpha in wil zetten. Druk rechtsonder op "alpha/mask". Importeer nu zoals je normaal ook doet een alpha afbeelding. Dubbelklik op de entry, druk op "Alpha is used" en geef het de juiste naam. 2. Hoe verander je wat je ziet bij de thermal goggles (Nu is het blauw-rood, ik wil het Grijs-Wit) Dat is voor zover ik weet hardcoded, wat inhoud dat je dit niet gemakkelijk aan kan passen. Reageren
hippiebus Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 1. hoe importeer je een alpha in TXDWorkshop? (dus bijv deserteagleicon en deserteagleicona) Selecteer de entry waar je een alpha in wil zetten. Druk rechtsonder op "alpha/mask". Importeer nu zoals je normaal ook doet een alpha afbeelding. Dubbelklik op de entry, druk op "Alpha is used" en geef het de juiste naam. 2. Hoe verander je wat je ziet bij de thermal goggles (Nu is het blauw-rood, ik wil het Grijs-Wit) Dat is voor zover ik weet hardcoded, wat inhoud dat je dit niet gemakkelijk aan kan passen. 1. Dankjewel! Nu weet ik ook eindelijk hoe dat moet 2. Dat is jammer, het had leuk geweest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.