Bierbuikje Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Besten, Voor een school project hebben mijn groepje en ik video's gemaakt op een videocamera en die willen wij graag bewerken om de lege stukjes ertussen uit te knippen. We hebben ze op de computer gezet en ze proberen in windows movie maker te proppen, maar dat wil niet lukken. Als we Windows movie maker openen en de avi file willen importen dan geeft het programma een fout. Als ik de video wil openen met een programma als Windows Media Player, Media Player Classic of Creative MediaSource Player doet hij het wel. Een bestand van de 7 bestanden die ik wil importeren, van alle zijn de eigenschappen hetzelfde. Voor de geïnteresseerden nog de flitskikker stats. Alvast bedankt, Bierbuikje Bewerkt: 21 november 2009 door Bierbuikje Reageren
woveriene Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 AVI. Speelt ( volgens mij ) niet op Windows Movie Maker Een andere editor gebruiken misschien? Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 AVI. Speelt ( volgens mij ) niet op Windows Movie Maker Een andere editor gebruiken misschien? avi speelt wel op WMM Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ik heb een codec gedownload (K-lite), maar dit werkt ook voor geen ene moer. Iemand enig idee hoe ik toch avi in windows movie maker krijg? Voorheen lukte het altijd wel. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Een converter downloaden? Ik had vroeger (voor ik van VLC mediaplayer afwist, die wel .AVI's afspeelt) ook dit gezeik, dat WMM geen .avi's wil afspelen, toen had ik een converter gedownload en de .AVI naar een .MP4 omgezet, dat werkte wel, misschien lukt dat bij jou ook? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 WMM accepteert geen mp4 files. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Wel WMV en MPEG Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 WMM die maakt gebruik van de codecs van WMP Dus als je een mp4 codec download zal het als het goed is in WMM ook moeten werken. Windows 7 die ondersteund standaard al mp4. xp is ouderwets, gebruik 7 Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Een converter downloaden? Ik had vroeger (voor ik van VLC mediaplayer afwist, die wel .AVI's afspeelt) ook dit gezeik, dat WMM geen .avi's wil afspelen, toen had ik een converter gedownload en de .AVI naar een .MP4 omgezet, dat werkte wel, misschien lukt dat bij jou ook? als je iets met hypercam opneemt is het .AVI dus en die kan je wel importeren dus dit moet ook kunnen Download hypercam anders opnieuw klik hier Reageren
Dieko Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Verplaats het bestand naar een andere locatie. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Zet eerst je video om naar WMV, hier zijn vele online tools en programma's voor. Probeer die WMV daarna te importeren. Mvg, Flitskikker Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Klik eens hier: DVD VideoSoftware 26 software's voor AVI , Youtube to Ipod PSP 3GPhones GSM en meer !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.