Jump to content

AVI Windows movie maker probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Besten,

Voor een school project hebben mijn groepje en ik video's gemaakt op een videocamera en die willen wij graag bewerken om de lege stukjes ertussen uit te knippen. We hebben ze op de computer gezet en ze proberen in windows movie maker te proppen, maar dat wil niet lukken. Als we Windows movie maker openen en de avi file willen importen dan geeft het programma een fout.

Als ik de video wil openen met een programma als Windows Media Player, Media Player Classic of Creative MediaSource Player doet hij het wel.

windowsmoviemakerfout.png

Een bestand van de 7 bestanden die ik wil importeren, van alle zijn de eigenschappen hetzelfde.

eigenschappenvideo-1.png

Voor de geïnteresseerden nog de flitskikker stats.

Flitskikker.png

Alvast bedankt,

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

AVI. Speelt ( volgens mij ) niet op Windows Movie Maker

Een andere editor gebruiken misschien?

avi speelt wel op WMM

Geplaatst:

Ik heb een codec gedownload (K-lite), maar dit werkt ook voor geen ene moer. Iemand enig idee hoe ik toch avi in windows movie maker krijg? Voorheen lukte het altijd wel.

Geplaatst:

Een converter downloaden? Ik had vroeger (voor ik van VLC mediaplayer afwist, die wel .AVI's afspeelt) ook dit gezeik, dat WMM geen .avi's wil afspelen, toen had ik een converter gedownload en de .AVI naar een .MP4 omgezet, dat werkte wel, misschien lukt dat bij jou ook? :)

Geplaatst:

WMM die maakt gebruik van de codecs van WMP

Dus als je een mp4 codec download zal het als het goed is in WMM ook moeten werken.

Windows 7 die ondersteund standaard al mp4.

xp is ouderwets, gebruik 7 knipoog.gif

Geplaatst:

Een converter downloaden? Ik had vroeger (voor ik van VLC mediaplayer afwist, die wel .AVI's afspeelt) ook dit gezeik, dat WMM geen .avi's wil afspelen, toen had ik een converter gedownload en de .AVI naar een .MP4 omgezet, dat werkte wel, misschien lukt dat bij jou ook? :)

als je iets met hypercam opneemt is het .AVI dus en die kan je wel importeren dus dit moet ook kunnen

Download hypercam anders opnieuw klik hier

Geplaatst:

Zet eerst je video om naar WMV, hier zijn vele online tools en programma's voor.

Probeer die WMV daarna te importeren. ;)

Mvg,

Flitskikker

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...