Jump to content

Rare meid


Flippiedepappie

Recommended Posts

Heey gta-fans.

Vandaag heb ik iets heel raars gemerkt bij het meisje Carmen.

Want hoe ik ook m'n best doe, hoezeer ik haar ook met respect behandel en overal mee naartoe neem (meer dan 17 keer!!!!)

ze doet me maar geen voorstel om mij te helpen met m'n gezondheid, geen smsje ofzo, niks.

Graag wil ik van jullie weten

1. of ze deze speciale functie eigenlijk wel aankondigt.

2. hoe Niko, als je gebruik maakt van deze functie, aan haar vraagt of ze gezondheid wil aanmaken, en wat zij dan ongeveer antwoordt (het lijkt me een raar gesprek, want hoe kun je iemand nou via de telefoon genezen?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

De health-functie wordt unlockt als je met haar ná de date een warm kopje koffie gaat drinken, oftewel als je met haar mee gaat naar binnen. Op dat moment wordt de functie unlockt. Als je dringend health nodig hebt kan je haar dus daarna bellen. Als het goed is moet je dan wel stil staan en dus niet lopen. Het schijnt ook zo te zijn dat het in bepaalde missies niet werkt, maar in de meeste moet het gewoon werken. Dus probeer er maar eens te bellen. :)

Telefoon: Phonebook > Carmen > Health Boost

Nadat je gebeld heb hoor je geen gesprek maar wordt de verbinding verbroken en heb je health erbij.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

bij mij kreeg ik een tijdje na de derde date een telefoontje van haar dat ik haar kon bellen als mijn gezondheid laag was, en als ik haar dan bel dan heeft ze een kort verhaaltje over dat je rustig moet ademen, en als ze dan ophangt, dan wordt mijn health hoger.

dus ik hoor wel een gesprek, en wat betreft dat je die optie nog steeds niet hebt: ik kreeg eergisteren om de 5 minuten een bericht van Carmen dat ik haar voor een date kon bellen, en dan gaf ze iedere keer aan dat ze niet wou. dus blijkbaar werkt dat bel/sms/vriendin gedoe niet helemaal goed.

en nog veel succes met het verkrijgen van je "health-boost-optie"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...