thug Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 ik zit dus vast op resistance 2 ik heb geen enkele kogels meer en als ik respam val ik weer zonder kogels das dus zwaar kut soms lukt het mij om een paar vijanden te doden met meléé maar dan nog heb ik te weinig kogels om te overleven tot de volgende checkpoint. nu is mijn vraag kan ik op het menu missiekeuze die missie herstarten?,is die superhuman trophie dan nog geldig(speel op supermens)? of is er iemand van jullie die het kan of probeert om mij tot de volgende checkpoint te brengen maar is die trophie dan nog geldig? ik zit ergens binnenin de holar tower island. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Kan je als je zo'n vijand neerhaalt met melée niet hun wapen pakken? Het is alweer een tijd geleden dat ik resistance heb gedaan, maar dit is die missie waar er op dat plein van die rare soort robots staan die je meer moet halen met zo'n soort van bazooka (die je bij de ramen kan vinden) ? Reageren
thug Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Kan je als je zo'n vijand neerhaalt met melée niet hun wapen pakken? Het is alweer een tijd geleden dat ik resistance heb gedaan, maar dit is die missie waar er op dat plein van die rare soort robots staan die je meer moet halen met zo'n soort van bazooka (die je bij de ramen kan vinden) ? nee het is nog ergens binnen in, ik kan hun wapens wel pakken maar dan nog heb ik te weinig kogels want kort erna komen er een heleboel vijanden en ze beginnen al te schieten van ver dus ik kan geen kant uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.