grovemember Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 beste gtagamers ben bezig met gta tlad en tbogt heb bij tbogt de 25 drug wars missies gedaan zijn er nog beloningen dan die advanced mg en 44.? en bij tlad ben ik op 10 gang wars wat zijn de beloningen daar? en bij de races valt er ook ieks te winnen (vb speciale auto's) en van die base jumps heb ze ook allemaal gedaan en heb nu dat rood jumprugzakje thuis liggen kan je nog beloningen krijgen(mss helicopter op dak) alvast bedank greetz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 beste gtagamers ben bezig met gta tlad en tbogt heb bij tbogt de 25 drug wars missies gedaan zijn er nog beloningen dan die advanced mg en 44.? en bij tlad ben ik op 10 gang wars wat zijn de beloningen daar? en bij de races valt er ook ieks te winnen (vb speciale auto's) en van die base jumps heb ze ook allemaal gedaan en heb nu dat rood jumprugzakje thuis liggen kan je nog beloningen krijgen(mss helicopter op dak) alvast bedank greetz Beste grovemember, Ik zal even in het kort uitleggen wat de beloningen zijn van de diverse missies. TLAD 10 Gang Wars - Sawed-off Shotgun 20 Gang Wars - Automatic Pistol 30 Gang Wars - Carbine Rifle 40 Gang Wars - Assault Rifle 50 Gang Wars - Grenade Launcher TBOGT 10 Drug Wars - Advanced MG 20 Drug Wars - Pistol.44 30 Drug Wars - Explosive Shotgun 40 Drug Wars - Sticky bombs 50 Drug Wars - Golden SMG Als je alle (15) basejump opdrachten hebt voltooid unlock je een parachute vrij in je Savehouse. Bij de marathons of races zijn geen beloningen te verdienen. Reageren
grovemember Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 beste gtagamers ben bezig met gta tlad en tbogt heb bij tbogt de 25 drug wars missies gedaan zijn er nog beloningen dan die advanced mg en 44.? en bij tlad ben ik op 10 gang wars wat zijn de beloningen daar? en bij de races valt er ook ieks te winnen (vb speciale auto's) en van die base jumps heb ze ook allemaal gedaan en heb nu dat rood jumprugzakje thuis liggen kan je nog beloningen krijgen(mss helicopter op dak) alvast bedank greetz Beste grovemember, Ik zal even in het kort uitleggen wat de beloningen zijn van de diverse missies. TLAD 10 Gang Wars - Sawed-off Shotgun 20 Gang Wars - Automatic Pistol 30 Gang Wars - Carbine Rifle 40 Gang Wars - Assault Rifle 50 Gang Wars - Grenade Launcher TBOGT 10 Drug Wars - Advanced MG 20 Drug Wars - Pistol.44 30 Drug Wars - Explosive Shotgun 40 Drug Wars - Sticky bombs 50 Drug Wars - Golden SMG Als je alle (15) basejump opdrachten hebt voltooid unlock je een parachute vrij in je Savehouse. Bij de marathons of races zijn geen beloningen te verdienen. merci moatje:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.