Dutchy3010 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 En je bent niet de enige. Soms vind ik nominaties ook waardeloos. Maar dat is niet te voorkomen, ben ik bang. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Mee eens, ik had gehoopt kans te maken op Beste GTA Trilogy kenner, maar van de 35 keer is ie vijf keer ingevuld en maar één daarvan is geen superlid of hoger. Edit: Nu zijn het er twee, twee mensen die op elkaar hebben gestemd... Bewerkt: 6 december 2009 door Basssss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 Is er al bekend wanneer we kunnen gaan stemmen op de genomineerde? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 De poll zal binnenkort online komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 dan wacht ik wel af en ziek ik het vanzelf wel verschijnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Oh lol, ik sta er ook in Ik heb niet op mijzelf zitten stemmen. En ook niet 'geen mening'. Ohja, het is ikt. Met kleine i. Grote I staat niet vind ik. Bewerkt: 17 december 2009 door ikt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Oh lol, ik sta er ook in Ik heb niet op mijzelf zitten stemmen. En ook niet 'geen mening'. Ohja, het is ikt. Met kleine i. Grote I staat niet vind ik. Je gaat toch niet zagen voor één hoofdletter of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Oh lol, ik sta er ook in Ik heb niet op mijzelf zitten stemmen. En ook niet 'geen mening'. Ohja, het is ikt. Met kleine i. Grote I staat niet vind ik. Je gaat toch niet zagen voor één hoofdletter of niet? Zegt meneertje Jon-Asses. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Oh lol, ik sta er ook in Ik heb niet op mijzelf zitten stemmen. En ook niet 'geen mening'. Ohja, het is ikt. Met kleine i. Grote I staat niet vind ik. Je gaat toch niet zagen voor één hoofdletter of niet? Zegt meneertje Jon-Asses. Daar heb je me wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik ga volgend jaar voo de award held an het jaar! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Ben ik de enige of zijn de 85 votes tot nu toe erg weinig? De forum awards waren dacht ik populairder toen het Feedbackgebeuren nog bovenaan stond. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Als het daardoor veel populairder is, hoeft het van mij niet zo. Dat betekent dat er minder mensen zijn die hun ogen in hun zak hebben wanneer ze stemmen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Als nou 84 van die 85 mensen bij een bepaalde categorie "Geen mening" kiezen, gaat de prijs dan naar "Geen mening", dus dat er gewoon geen award komt voor die categorie in principe, of wordt er dan opnieuw gekeken met nieuwe kandidaten, of wint dan degene die die éne stem heeft gekregen van nummertje 85? Vroeg het me even af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ik neem aan dat het dan naar die pers gaat die 1 stem krijgt. (overigens verwacht ik niet dat zoiets gebeurd ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ik neem aan dat het dan naar die pers gaat die 1 stem krijgt. (overigens verwacht ik niet dat zoiets gebeurd ) Maar dat is toch best krom? Dat laat toch duidelijk merken dat degene die 'favoriet' is in deze categorie niet genomineerd is, en als die award dan naar degene met die éne stem gaat, gaat die award in dat geval niet naar degene waarvan het forum vindt dat hij/zij het meest geschikt is voor die titel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts