Hanneswasco Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Als het forum vind dat iemand geschikt is voor een award dan werd deze wel genomineerd, want de leden mochten zelf beslissen wie er in de poll kwam. Daarnaast gaat dat toch nooit gebeuren (er is altijd vriendjespolitiek ). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Worden de stemmen nu geteld? :V Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Worden de stemmen nu geteld? :V Het topic is inderdaad weg. De badges enzo zullen allemaal nog gemaakt moeten worden, dus ik denk dat de uitslag binnenkort bekend wordt gemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Het is me helemaal voorbijgeglipt. Jammer . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Ben benieuwd wie er allemaal hebben gewonnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Wordt de uitslag pas in 2010 bekend gemaakt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Wordt de uitslag pas in 2010 bekend gemaakt? Vorig jaar werd de uitslag op 30 december bekend gemaakt, dus ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat de bekendmaking binnen nu en een paar dagen zal volgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Bovendien zei Dutchy3010 in het nieuwsbericht: Rond de jaarwisseling zullen de winnaars bekend gemaakt worden. Traditioneel blijft de exacte datum geheim. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Bovendien zei Dutchy3010 in het nieuwsbericht: Rond de jaarwisseling zullen de winnaars bekend gemaakt worden. Traditioneel blijft de exacte datum geheim. Volgens mij weten de Admins ook nog geen exacte datum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Volgens mij weten de Admins ook nog geen exacte datum. Ssst, dat is traditioneel een publieksgeheim. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Volgens mij weten de Admins ook nog geen exacte datum. Ssst, dat is traditioneel een publieksgeheim. Ik zal niets zeggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Eigenlijk zou dit jaar de resultaten om precies 00:01 uur op 1 januari online worden gezet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Op 1 januari 00:01 uur ben ik hele andere dingen aan het doen, maar wie weet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Eigenlijk zou dit jaar de resultaten om precies 00:01 uur op 1 januari online worden gezet. Dan moeten we terug in de tijd 1-01-09 is al voorbij, al bijne 365 dagen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik weet niet hoe vaak jij rechts onderin kijkt naar de datum, maar ik denk dat hij 1 januari, die dag die overmorgen is bedoelt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts