Jump to content

Rotterdam Tower


Phoenyxar

Recommended Posts

Aangezien Jacky mij had aangeraden om heel LC eens te voet te doen heb ik dat net voor ongeveer 1.5 uur gedaan, vele luke en grappgie dingen gezien, mooie zichten, maar ik ging de Rotterdam Tower 'binnen', niet omhoog(enkel in TBoGT).

Vanachter in de hal hangt iets enorm aan de muur wat ik wel dacht dat interessant kan zijn...

Dit staat er op, want de kwaliteit is nogal slecht: Vice City - Las Venturas - Los Santos - San Fierro

Laat de speculaties maar starte, :7 en ik heb nog nisk dergelijks hiervoor gezien...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een verwijzing naar de volgende gta, en anders gewoon een terug verwijziging naar vorige gta's. Ik denk niet dat GTA VC en SA bij elkaar een goede mix is. De stijlen zijn anders.

Mij gaat het niet om de combinatie maar het feit dat het er hangt :) , dat is zowieso speciaal, denk ik :7 ...

Link to comment
Delen op andere websites

Is imho slechts een verwijzing naar de voorgaande GTA's. Daarom dus verplaatst naar het EE forum.

Ik dacht dat het misschien speciaal was :7 , kan iemand bevestigen dat er San Fiero ipv San Fierro staat, valt me ineens op, heb net trouwens nog een hele hoop locatis gevonden met verwijzingne naar Los Santos...

Link to comment
Delen op andere websites

Is imho slechts een verwijzing naar de voorgaande GTA's. Daarom dus verplaatst naar het EE forum.

Ik dacht dat het misschien speciaal was :7 , kan iemand bevestigen dat er San Fiero ipv San Fierro staat, valt me ineens op, heb net trouwens nog een hele hoop locatis gevonden met verwijzingne naar Los Santos...

welke verwijzingen dan want ik ken er meer verwijzingen naar vice city

Link to comment
Delen op andere websites

Is imho slechts een verwijzing naar de voorgaande GTA's. Daarom dus verplaatst naar het EE forum.

Ik dacht dat het misschien speciaal was :7 , kan iemand bevestigen dat er San Fiero ipv San Fierro staat, valt me ineens op, heb net trouwens nog een hele hoop locatis gevonden met verwijzingne naar Los Santos...

welke verwijzingen dan want ik ken er meer verwijzingen naar vice city

Ik weet niet, ik vind er ongeveer evenveel, wat misschien doet zeggen dat beide steden in dezelfde canon zitten.

Misschien dus geen echte letterlijke verwijzing naar de volgende GTA, maar het isw el aanwezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt een bijzondere aanwijzing aangezien je dit wel vaker ziet voorkomen in missies,reclame en het internet in de game. Dit verwijst niet naar de volgende GTA maar er word alleen mee gezegd dat deze steden ook (nog) bestaan, vernieuwd of niet. Een voorbeeld zijn de reclame borden met daarop 'Visit Los Santos' of 1 van de andere steden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt een bijzondere aanwijzing aangezien je dit wel vaker ziet voorkomen in missies,reclame en het internet in de game. Dit verwijst niet naar de volgende GTA maar er word alleen mee gezegd dat deze steden ook (nog) bestaan, vernieuwd of niet. Een voorbeeld zijn de reclame borden met daarop 'Visit Los Santos' of 1 van de andere steden.

Maar het blijft weer iets speciaal, want anders pompt R* het er niet ineens in... het zit er alleen in TBoGT en op de reclameborden staat Vice City toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt een bijzondere aanwijzing aangezien je dit wel vaker ziet voorkomen in missies,reclame en het internet in de game. Dit verwijst niet naar de volgende GTA maar er word alleen mee gezegd dat deze steden ook (nog) bestaan, vernieuwd of niet. Een voorbeeld zijn de reclame borden met daarop 'Visit Los Santos' of 1 van de andere steden.

Maar het blijft weer iets speciaal, want anders pompt R* het er niet ineens in... het zit er alleen in TBoGT en op de reclameborden staat Vice City toch?

Ik vind het niet speciaal aangezien je het al vaak ziet voorkomen, zowel in TBOGT als in het originele spel. Nogmaals, het verwijst niet naar de volgende GTA maar Rockstar Games wilt alleen duidelijk maken aan de gamers dat ze Vice City, Los Santos etc niet mogen vergeten. En nee, op de reclame borden bij het vliegveld staat niet alleen 'Visit Vice City' maar zoals ik al zei, ook de andere steden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet speciaal aangezien je het al vaak ziet voorkomen, zowel in TBOGT als in het originele spel. Nogmaals, het verwijst niet naar de volgende GTA maar Rockstar Games wilt alleen duidelijk maken aan de gamers dat ze Vice City, Los Santos etc niet mogen vergeten. En nee, op de reclame borden bij het vliegveld staat niet alleen 'Visit Vice City' maar zoals ik al zei, ook de andere steden.

Ik zeg toch niet dat ik hiermee bedoel dat de volgende GTA xxxx afspeelt, het is waarschijnlijk een middel van R* om te tonen dat deze steden ook in dezelfde canon zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet speciaal aangezien je het al vaak ziet voorkomen, zowel in TBOGT als in het originele spel. Nogmaals, het verwijst niet naar de volgende GTA maar Rockstar Games wilt alleen duidelijk maken aan de gamers dat ze Vice City, Los Santos etc niet mogen vergeten. En nee, op de reclame borden bij het vliegveld staat niet alleen 'Visit Vice City' maar zoals ik al zei, ook de andere steden.

Ik zeg toch niet dat ik hiermee bedoel dat de volgende GTA xxxx afspeelt, het is waarschijnlijk een middel van R* om te tonen dat deze steden ook in dezelfde canon zitten...

Dat zou kunnen, lijkt me ook wel logisch maar we kunnen er pas achter komen als de volgende GTA zich in 1 van die steden afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...