Jump to content

Rotterdam Tower

Phoenyxar

Recommended Posts

Ik vind het niet speciaal aangezien je het al vaak ziet voorkomen, zowel in TBOGT als in het originele spel. Nogmaals, het verwijst niet naar de volgende GTA maar Rockstar Games wilt alleen duidelijk maken aan de gamers dat ze Vice City, Los Santos etc niet mogen vergeten. En nee, op de reclame borden bij het vliegveld staat niet alleen 'Visit Vice City' maar zoals ik al zei, ook de andere steden.

Ik zeg toch niet dat ik hiermee bedoel dat de volgende GTA xxxx afspeelt, het is waarschijnlijk een middel van R* om te tonen dat deze steden ook in dezelfde canon zitten...

Dat zou kunnen, lijkt me ook wel logisch maar we kunnen er pas achter komen als de volgende GTA zich in 1 van die steden afspeelt.

of ze in de canon zitten? nee hoor.

Deze aanwijzing(en ook andere) betekenen dat die steden in de gta4 canon bestaan, niet dat ze daadwerkelijk gebruikt gaan worden, zo zijn er ook borden geloof ik naar echt bestaande steden, die bestaan dus ook in de gta4 canon.

Het is hetzelfde als de gta3 canon, daar bestond Carcer City, Tokio e.d. ook in, maar die zijn niet gebruikt.

Delen op andere websites

Deze aanwijzing(en ook andere) betekenen dat die steden in de gta4 canon bestaan, niet dat ze daadwerkelijk gebruikt gaan worden, zo zijn er ook borden geloof ik naar echt bestaande steden, die bestaan dus ook in de gta4 canon.

Het is hetzelfde als de gta3 canon, daar bestond Carcer City, Tokio e.d. ook in, maar die zijn niet gebruikt.

Maar ze zitten wel in dezelfde canon, ze worden enkel misschien niet gebruikt, ik vind het wel iets om over na te denken.

Hoe meer we speculeren over die dingen hoe minder logisch sommige dingen klinken :puh: .

Delen op andere websites

Vind het wel grappig dat R* zelf San Fierro fout geschreven heeft :7. Misschien een knipoogje naar de FBI Car in GTA III, die daar Fbi Car genoemd werd.

Ik had het eerst nog niet door, ik bekeek ineens die foto wat beter... San Fiero? Ben ik nou scheef of lees ik het verkeerd... best wel grappig, maar R* heeft wel meer van die domme foutjes gemaakt :7 .

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Misschien een verwijzing naar de volgende gta, en anders gewoon een terug verwijziging naar vorige gta's. Ik denk niet dat GTA VC en SA bij elkaar een goede mix is. De stijlen zijn anders.

En niet te vergeten, de tijdlijnen zijn heel anders ^_^

Delen op andere websites

• 5 weken later...

Misschien een verwijzing naar de volgende gta, en anders gewoon een terug verwijziging naar vorige gta's. Ik denk niet dat GTA VC en SA bij elkaar een goede mix is. De stijlen zijn anders.

En niet te vergeten, de tijdlijnen zijn heel anders blij.gif

Je reageert nu op een post van meer als een jaar geleden :7

Kijk vervolgens even naar de datum van de laatste post.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...