SayDay! Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Wanneer worden de wat duurdere kledingzaken geunlockt? Ik wil graag toegang tot Didier Sachs, Victim en Zip. Ik heb tot nu toe alle missies van Los Santos uitgespeeld, maar heb alleen nog maar de kledingzaken: Binco, Prolaps en Suburban... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Speel missies! meer info http://faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Voor de Victim zul je eerst heel San Fierro uit moeten spelen + Dessert geloofk, daarna kon ik bij de victim wat kopen. Was btw meer dan 6000 kwijt Maar kwam er wel met pak en hoedje en dikke ketting weer uit B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 En hoe zit het met sub urban? Want ik kan daar nog niet naartoe in San fierro moet dat ook worden ge-un-locked? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 En hoe zit het met sub urban?Want ik kan daar nog niet naartoe in San fierro moet dat ook worden ge-un-locked? Ja, je moet eerst missies spelen wanneer je die kan unlocken. Ik weet niet precies na welke missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Didier Sachs gaat heel laat open (tijdens het terugkeren naar Los Santos) suburban en binco gaan open als Sweet je belt dat je kleding moet gaan halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SayDay! Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Shit zeg, de Victim en Didier Sachs pas zo laat open?? Damn... Ff geduld nog.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Didier Sachs kun je pas in als je alle missie's van het spel heb gespeeld (en gehaald) In Victim en Zip kun je op het 2e eiland al in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.