Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Hoi, welke liedjes doen jouw denken aan GTA III? Die van mij: - DJ Tiësto feat CC Sheffield - Escape me Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Het intro liedje van GTA III Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 'O Mio Babbino Caro', van de eerste trailers, en de intro tune natuurlijk. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Flashback FM - Rush Rush en ook de intro natuurlijk. Reageren
cheetha Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 push into the limit en intro van GTA 3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Mij doet het liedje "she's on fire" vam Amy Holland aan GTA III denken. De intro vind ik best wel saai. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Mij doet het liedje "she's on fire" vam Amy Holland aan GTA III denken. De intro vind ik best wel saai. Ja "She's on fire" doet me ook wel een Beetje aan de Sfeer van GTA III Denken. En "Push it to the Limit" Scarface Soundtrack Doet me ook wel een Beetje aan GTA III Denken. Maar ook de Intro (is Messchien een Beetje Saai) maar Ik heb dit gewoon zo vaak Gehoord als ik GTA III ging spelen dat ik het niet meer weg kan Denken Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Mij doet het liedje "she's on fire" vam Amy Holland aan GTA III denken. De intro vind ik best wel saai. Ja "She's on fire" doet me ook wel een Beetje aan de Sfeer van GTA III Denken. En "Push it to the Limit" Scarface Soundtrack Doet me ook wel een Beetje aan GTA III Denken. Maar ook de Intro (is Messchien een Beetje Saai) maar Ik heb dit gewoon zo vaak Gehoord als ik GTA III ging spelen dat ik het niet meer weg kan Denken Mee eens Reageren
Kratod Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Zo'n opera liedje uit Mr. bean's hollday Daar hoor je zo'n vrouw triest zingen en dan danst Bean een beetje mee! Ik dacht dat je hem kan horen op Dubbel .... MVG. Kratod Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Uit de film Bruce Almighty Plumb "God Schaped Hole" Avril Lavigne "I'm With You" Toen ik deze nummers hoorde moest ik meteen aan GTA 3 denken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.