MidnightMayhem Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 De intro eigelijk.. Want ik speel III niet zo vaak Reageren
GTA3Betalover Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 De intro eigelijk.. Want ik speel III niet zo vaak Intro En Head readio She is on fire Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Lijkt me wel een interessant topic om eens omhoog te halen. Om eerlijk te zijn luister ik nauwelijks naar de muziek in GTA III, simpelweg omdat het weinig boeiends biedt voor mij. Als ik de radio wel opzet, dan luister ik meestal naar Flashback FM en LIPS 106. Vooral Forever van Lucy roept een GTA III gevoel in me op, evenals de soundtrack, uiteraard. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Zonder twijfel zijn dat de nummers die op Flashback FM gedraaid worden. Was ook altijd het eerste wat ik deed wanneer ik een nieuw voertuig bemachtigde; die zender opzoeken. De muziek van Scarface, heerlijk. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 alles van Rise FM, omdat het voor mij heel herkenbare deuntjes zijn Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Al een tijdje niet gespeeld, ik geloof dat ik het meest moet denken aan de Intro. (die redelijk was) Reageren
Dotz Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Zoals velen voor mij; She's on fire! Flashback was geweldig! Die zender luister ik nog steeds het meest als ik door de stad rijd, samen met Lips 106 en Head! ! Reageren
Michael Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Ik ben een Flashback-Type. Ik heb uren door Portland gereden met Flashback FM op de radio. Maar een nummer herinnert me daar nog veel aan: I'm Hot Tonight van Elizabeth Daily http://www.youtube.com/watch?v=iXepHoToPik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.