MidnightMayhem Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Hello guys, Na gisteren een beetje geknoeid te hebben met de gta3.img, heb ik SA moeten uninstallen. Maar eens weer geïnstalleerd wilt hij maar laden tot de helft van het balkje. Ik dacht: da's normaal, het is namelijk de tweede eerste keer. Dus ik gaf 'm wat tijd. Maar hallo zeg, na een kwartier moet hij toch geladen zijn? Mijn laptop voldoet ruim aan de systeemeisen, dus daar kan het niet aan liggen. Heb ook alle mogelijke problemen verwijderd, niet meer gemod, user files weggegooid als hij geuninstalled was. Niks werkt Deprimerend, eergister werkte hij nog perfect. Hopelijk kan iemand mij snel helpen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 En je hebt Windows Vista? Zorg dan dat je San Andreas als Administrator uitvoert. En kijk nog eens voor de zekerheid of GTA3.IMG ook is meegenomen in het uninstallen, en niet is achtergebleven. Als de wijzigingsdatum ervan een andere datum heeft dan dat je het spel opnieuw installeerde, is deze dus achtergebleven. Dan raad ik je aan GTA3.IMG te verwijderen, dan San Andreas te verwijderen, en dan San Andreas weer opnieuw te installeren. Werkt het dan nog niet, kan je San Andreas nog eens proberen te uninstalleren met Revo Uninstaller, die net wat beter is dan normaal. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) En je hebt Windows Vista? Zorg dan dat je San Andreas als Administrator uitvoert. En kijk nog eens voor de zekerheid of GTA3.IMG ook is meegenomen in het uninstallen, en niet is achtergebleven. Als de wijzigingsdatum ervan een andere datum heeft dan dat je het spel opnieuw installeerde, is deze dus achtergebleven. Dan raad ik je aan GTA3.IMG te verwijderen, dan San Andreas te verwijderen, en dan San Andreas weer opnieuw te installeren. Werkt het dan nog niet, kan je San Andreas nog eens proberen te uninstalleren met Revo Uninstaller, die net wat beter is dan normaal. Heb ik de laatste keer dat ik 'm had verwijderd gedaan: de map GTA San Andreas was helemaal leeg. Anyways, ik ga het nu eens met Revo doen. Reactie zie je straks EDIT: ik heb idd Vista. EDIT2: Werkt nog steeds niet. EDIT3: Was vergeten 'Als Administrator' uit te proberen. Met succes! Bewerkt: 22 november 2009 door MidnightMayhem Reageren
PrioX Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) wat hier boven ook al is gezegt je moet op de rechter muisknop drukken en naar administrator uitvoeren ik heb dat een week geleden ook gehad . weet iemand hoe dit zit > ik heb mods geinstallert in san , maar ik zie de mod nergens in de game ik had bijv. een auto mod : de greenwood voor een bmw als ik san nu opstart is de greenwood gewoon zoals hij hoort HELP .. Bewerkt: 22 november 2009 door NICKY! Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Daarvoor start je een eigen topic in de modding fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.