Jump to content

GTA SA FILMPJES doen het niet

nielsie1

Recommended Posts

Bij mij doet het hele spel het perfect, alleen doen de filmpjes het niet, waardoor het spel crashed bij new game, en als ik een missie wil gaan doen. Ik ben hier achter gekomen toen ik een savegame van internet had gedownload. Toen deed het spel het, totdat ik bij cj aankwam. Toen kwam de bekende foutmelding weer, nl ....../gta_sa.exe

ik heb een amd athlon 2000,

128 mb nvidea fx 5200,

768 mb ram.

Spel loopt vlekkeloos met die savegame, maar ik wil ook verder kunnen dan dit.

Wie kan een oplossing bedenken? Ik heb van m'n videokaart de laatste updates

en heb directx 9c duzz daar ligt het niet aan.

Delen op andere websites

Je bedoeld bij dat filmpje wanneer je Francis Intl. Airport ziet?.. Dat probleem heb ik ook gehad, gewoon een kwestie van opnieuw installeren.

Tijdens de installatie kan je beter niks doen. Gewoon gelduld hebben totdat SA is geinstallleerd.

Delen op andere websites

Ja die melding bedoel ik jah, maar opnieuw instaleren heb ik al gedaan, maar dat hielp niet. Hij gaf trouwens wel een foutmelding bij het installeren en toen heb ik op negeren gedrukt ;) ......

maar alle filmpjes weigeren, niet alleen intro filmpje, ook missiefilmpjes enzo...

KLOTE MAN, NET EEN NIEUW SPEL GEKOCHT, DOET IE T WEER ES NIET...

Ik wordt gek hier! :angry:

Heb ik weer hoor...

Als iemand een oplossing weet, meldt het aub . . . .

Delen op andere websites

Ja, als ik new game doe, dan krijg ik een foutmelding zodra die tekst in beeld komt aan het begin van het filmpje. Vandaar dat ik die savegame heb gedownload....maar jah, alsnog doen de filmpjes het niet.

Maar met die savegame kan ik wel spelen, maar geen missie's doen, omdat daar ook filmpjes bij zitten <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...