Jump to content

regina in the lost and damned


ilkay98

Recommended Posts

ik zit al een tijdje te zoeken naar de regina in the lost and damned waar kan je hem vinden :*D

De Regina is in slechts één missie te zien en te krijgen. Ik weet zo even de titel niet, maar tijdens de missie tref je de AOD op de brug ter hoogte van de tolpoortjes. Deze arriveren in drie Regina's. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit al een tijdje te zoeken naar de regina in the lost and damned waar kan je hem vinden :*D

De Regina is in slechts één missie te zien en te krijgen. Ik weet zo even de titel niet, maar tijdens de missie tref je de AOD op de brug ter hoogte van de tolpoortjes. Deze arriveren in drie Regina's. :tu:

Heavy Toll, voor Elizabetha Torrez ;) , een rode, groene en zwarte Regina :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Wat zijn regina's eigenlijk?

dit is een Regina klik

in de DLC van GTA IV The Lost and Damned komt ie ook voor Regina

Edit:ik heb ook geprobeerd die wagen die je samen met Malc moet meenemen te vernietigen maar dan faalt de missie ook en verschijn ik bij Elizabethas appartement

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm de link doet het niet. Ow weet het nu, Het was een station wagen. :D

oh nou ja je weet nu wat een Regina is

een stationwagen dei voorkomt in GTA VC, SA, VCS en in de DLC TLaD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwtje:

Vermoord tijdens de missie eerst alle Gangsters en stap daarna in de Regina en er weer uit.

Lever de Slamvan af.

en ren naar de dichtsbijzijnde straat.

Grote kans dat er 1 voorbij rijd of geparkeerd staat.

De Regina is trouwens een ''Beater'' met een versleten paintjob en hij heeft Backfire.

Ook heeft de auto Aftermarket wielen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwtje:

Vermoord tijdens de missie eerst alle Gangsters en stap daarna in de Regina en er weer uit.

Lever de Slamvan af.

en ren naar de dichtsbijzijnde straat.

Grote kans dat er 1 voorbij rijd of geparkeerd staat.

De Regina is trouwens een ''Beater'' met een versleten paintjob en hij heeft Backfire.

Ook heeft de auto Aftermarket wielen.

ik zal het proberen :*D

Edit: geen van al die dingen gelukt

ik geeft het op ik hoef die auto niet meer :slotje:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

maar hoe krijg je een Regina

als ik er een pak en wegrijd faal ik de missie en Is de regina weg

op welke manier ik het ook doe

:?

ik heb iets uitgevonden ik had precies hetzelfde net als jou maar toen liep ik effe rond maar toen zag ik een regina rijden. dus ik zal nu uitleggen hoe,als je op die brug wacht komt de eerste regina aangereden die moet je pakken maar dan komt er wel een cutscene en is de regina weg maar loop dan even door die straat van elizabeta en kijk rond dan zie je een regina geparkeerd of komen aanrijden zo krijg je dus de regina. o en nog een tip als je parkeerplaats bij het clubhuis vol is hoef je geen voertuigen weg te halen. maar kun je in de vroegere huizen van gta 4 een auto op de parkeerplaats parkeren. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lekkere bump, er is ook een andere manier met meer zekerheid, kost wel meer tijd...

Slamvan pakken, en een van de Regina's gaan duwen naar je safehouse. Zo heb ik 'm gehaald, aangezien je met autosave aan best wel genaaid bent als je er geen kan vinden na de missie....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...