Jump to content

Advies nodig


Cabyon

Recommended Posts

Hoi! Ik ben dus op zoek naar een nieuwe computer, en toen zag ik opeens op de achterkant van De Limburger: Een Dell Inspirion 545. Dit zijn zijn specs:

- Intel Core 2 Quad processor Q8300 (2.50GHz, 1333MHz, 4 MB cache)

- Windows 7 Home Premium

- Gratis upgrade van 4GB naar 6GB geheugen

- 500 GB (7.200 rpm)SATA harde schijf

- 512 MB ATI Mobility Radeon HD 4350

Mijn eisen: Een goede processor, Windows 7 Home Premium (check) Meer dan 4GB geheugen (check), grootte harde schijf (check, denk ik) en die laatste weet ik niet wat dat betekent. En dat alles voor maar 500 euro... Moet ik dit doen jongens? Ik en m'n pa overwegen het serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een schamele 499 euro. (Aanbieding) Ik wil hem gebruiken voor school en GTA IV op medium.

Nou GTA IV zal daar niet mee lukken. De videokaart is veel te slecht. Beter stel je zelf een computer samen want als je dat doet krijg je veel meer voor je geld. Wat wil je eigenlijk opnieuw gebruiken(scherm,toetsenbord?)

Link to comment
Delen op andere websites

Een schamele 499 euro. (Aanbieding) Ik wil hem gebruiken voor school en GTA IV op medium.

Nou GTA IV zal daar niet mee lukken. De videokaart is veel te slecht. Beter stel je zelf een computer samen want als je dat doet krijg je veel meer voor je geld. Wat wil je eigenlijk opnieuw gebruiken(scherm,toetsenbord?)

Niks, gewoon nieuw. (Deluxo zei dat deze GTA IV op medium aankon.) Maar hij hoeft ook niet perse GTA IV te draaien, het gaat eigenlijk om school.

Link to comment
Delen op andere websites

Een schamele 499 euro. (Aanbieding) Ik wil hem gebruiken voor school en GTA IV op medium.

Nou GTA IV zal daar niet mee lukken. De videokaart is veel te slecht. Beter stel je zelf een computer samen want als je dat doet krijg je veel meer voor je geld. Wat wil je eigenlijk opnieuw gebruiken(scherm,toetsenbord?)

Niks, gewoon nieuw. (Deluxo zei dat deze GTA IV op medium aankon.) Maar hij hoeft ook niet perse GTA IV te draaien, het gaat eigenlijk om school.

Ja en Deluxo bazelt poep. Voor school is ie perfect, maar voor nieuwere games kan je beter zelf een PC samenstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een schamele 499 euro. (Aanbieding) Ik wil hem gebruiken voor school en GTA IV op medium.

Nou GTA IV zal daar niet mee lukken. De videokaart is veel te slecht. Beter stel je zelf een computer samen want als je dat doet krijg je veel meer voor je geld. Wat wil je eigenlijk opnieuw gebruiken(scherm,toetsenbord?)

Niks, gewoon nieuw. (Deluxo zei dat deze GTA IV op medium aankon.) Maar hij hoeft ook niet perse GTA IV te draaien, het gaat eigenlijk om school.

Ja en Deluxo bazelt poep. Voor school is ie perfect, maar voor nieuwere games kan je beter zelf een PC samenstellen.

Dankje, school komt eerst, daarna zien we wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen heeft zin om zelf iets in elkaar te zetten, of om iets samen te stellen en 60 euro moet betalen om het in elkaar te laten zetten door het bedrijf. En voor 500 euro is het nog best een goede machine. Je moet wel even 100 euro eraf trekken voor Windows, en voor 400 euro stel je dit niet samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...