Jump to content

Nieuwe GSM.


Miek

Recommended Posts

Na de nog altijd niet aangeschaffen kart en pc, ik ben nu toe aan een nieuwe gsm, want m'n oude gaat het onmiddelijk begeven.

Eisen:

  • MP3
  • Wifi
  • Camera >3MP
  • Bluetooth
  • Lange leefduur
  • Budget: 200 eu

Daarom had ik deze twee modelletjes op het oog:

BlackBerry_8520_grande.png

Blackberry Curve: 200 euro. Jammer van de trackball, gaat wel even wennen zijn.

Nokia_5530_Red_front_MF.png

Nokia 5530 Xpressmusic. 200 euro. Aan te raden?

En uiteindelijk... De iPhone 2G/3G/3GS? Ik ben sterk geinteresseerd in de iPhone, maar aangezien mijn budget zou ik tweedehands moeten kopen. Zijn 2G en 3G nog aan te raden en kan ik ze voor 200 in perfecte staat kopen?

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Na de nog altijd niet aangeschaffen kart en pc, ik ben nu toe aan een nieuwe gsm, want m'n oude gaat het onmiddelijk begeven.

Eisen:

MP3

Wifi

Camera >3MP

Bluetooth

Lange leefduur

Budget: 200 eu

Daarom had ik deze twee modelletjes op het oog:

BlackBerry_8520_grande.png

Blackberry Curve: 200 euro. Jammer van de trackball, gaat wel even wennen zijn.

Nokia_5530_Red_front_MF.png

Nokia 5530 Xpressmusic. 200 euro. Aan te raden?

En uiteindelijk... De iPhone 2G/3G/3GS? Ik ben sterk geinteresseerd in de iPhone, maar aangezien mijn budget zou ik tweedehands moeten kopen. Zijn 2G en 3G nog aan te raden en kan ik ze voor 200 in perfecte staat kopen?

De Xpressmusic heeft een Engelse kennis van mij gehad. Hij ligt lekker in de hand, al vond ik het pennetje wel even zoeken. In begin zal het ongemakkelijk zijn met de bediening van de muziek, maar de oordopjes en kwaliteit zijn perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Dure gsm's gaan niet lang mee hoor..Mijn samsung x640 is zo'n triljoen keer sterker dan die blackberry's. 't is maar dat je't beseft. Ik zou voor de tweede gaan, maar jammer genoeg komen op touchdinges heel vlug krassen, zelfs al bewaar je hem in zo'n kousje.

Link to comment
Delen op andere websites

Blackberry's zijn niet zo'n hele geweldige telefoons, lomp en kun je vergeleken met bv. een Iphone heel weinig mee.

Maar voor 200 euro zul je niet zo snel een goeie iphone vinden vrees ik, en al helemaal geen 3g, die beginnen voornamelijk bij de 250 euro voor een goeie op bv. Marktplaats.

Maar van die twee zou ik voor die Nokia gaan, zijn ook vrij goeie telefoons over het algemeen.

En Megapilot, klopt, ik heb zelf een Samsung C170, en heb hem een keer door midden gebroken, ofja, dat was de bedoeling, en nu zit er een knik in, batterij valt er soms uit want het kapje past niet meer, ding heeft vaak zat gevlogen en gevallen, en zijn toetsenbord kwam los, heb het geplakt met plakband, maar hij doet het nog steeds perfect.

Masargoed, hoop je hiermee geholpen te hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dure gsm's gaan niet lang mee hoor..Mijn samsung x640 is zo'n triljoen keer sterker dan die blackberry's. 't is maar dat je't beseft. Ik zou voor de tweede gaan, maar jammer genoeg komen op touchdinges heel vlug krassen, zelfs al bewaar je hem in zo'n kousje.

En waar haal je deze 'wijsheid' vandaan? Het ligt er maar net aan wat voor merk je koopt, Nokia en Samsung staan er bekend om hele degelijke toestellen te maken die niet snel kapot gaan. Oké, ze zijn niet oerdegelijk als de telefoon die jij hebt of bijvoorbeeld de Nokia 3310, maar ze zijn dan ook niet oerlelijk. Daarnaast is krassen krijgen op veel touch toestellen echt een kunst, een maat van me heeft een Samsung Touchwiz en die heeft na een half jaar gebruik zonder een hoesje of whatever nog steeds geen krassen. Dit zal bij veel toestellen niet anders zijn, mits het degelijke touch screen toestellen zijn.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Dure gsm's gaan niet lang mee hoor..Mijn samsung x640 is zo'n triljoen keer sterker dan die blackberry's. 't is maar dat je't beseft. Ik zou voor de tweede gaan, maar jammer genoeg komen op touchdinges heel vlug krassen, zelfs al bewaar je hem in zo'n kousje.

En waar haal je deze 'wijsheid' vandaan? Het ligt er maar net aan wat voor merk je koopt, Nokia en Samsung staan er bekend om hele degelijke toestellen te maken die niet snel kapot gaan. Oké, ze zijn niet oerdegelijk als de telefoon die jij hebt of bijvoorbeeld de Nokia 3310, maar ze zijn dan ook niet oerlelijk. Daarnaast is krassen krijgen op veel touch toestellen echt een kunst, een maat van me heeft een Samsung Touchwiz en die heeft na een half jaar gebruik zonder een hoesje of whatever nog steeds geen krassen. Dit zal bij veel toestellen niet anders zijn, mits het degelijke touch screen toestellen zijn.

Naar welke GSM gaat je voorkeur uit?

Link to comment
Delen op andere websites

De enige touchscreen gsm die je niet hindert bij het typen van een bericht, is de iPhone voor zover ik weet. Ik heb een LG cookie en daarmee een bericht opstellen lukt echt niet goed, zelfs na twee maand oefenen. Zelfde voor Samsungs (corby enzo, eens gebruikt van een neef), nokia's zoals die in de hoofdpost, en Sony Ericsson heeft er niet erg veel.

Dit is natuurlijk mijn mening en het kan zijn dat je het wel goed vindt werken, maar ik kan uit ervaring zeggen dat touchscreen met drukgevoeligheid echt niet zo goed werkt. Warmtegevoelig zoals de iPhone en ipod touch werkt als een droom, en is ook de enige vorm van Touschcreen die ik nog zou kopen. Als je het budget hebt, zou ik een iPhone kopen als je echt Touchscreen wilt, en anders zijn er ook een heleboel gsm's.

Een Blackberry is altijd leuk, zeker met Windows Mobile waar je gratis (en betaald, maar dan anders :sst: ) programma's op kan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Miek je moet geen iphone 3g ofzo kopen want ik heb iets gehoord dat sommige van die dingen ontploffen(scherm ofzo) kijk maar eens op google.

PS: Maar als je een mooi vuurwerk spektakel wilt dan is het een aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Om het probleem met smsen op te lossen: een telefoon nemen met Qwerty toetsenbord. Hoef je niet te klooien op het scherm, kan je gewoon smsen met een echt toetsenbord in je handen en is 'ie weg als je hem niet nodig hebt. Een Blackberry zou ik zeker niet nemen, veel te zakelijk. Dat ziet er echt niet uit op school.. :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Na de nog altijd niet aangeschaffen kart en pc, ik ben nu toe aan een nieuwe gsm, want m'n oude gaat het onmiddelijk begeven.

Eisen:

  • MP3
  • Wifi
  • Camera >3MP
  • Bluetooth
  • Lange leefduur
  • Budget: 200 eu

Daarom had ik deze twee modelletjes op het oog:

BlackBerry_8520_grande.png

Blackberry Curve: 200 euro. Jammer van de trackball, gaat wel even wennen zijn.

Nokia_5530_Red_front_MF.png

Nokia 5530 Xpressmusic. 200 euro. Aan te raden?

En uiteindelijk... De iPhone 2G/3G/3GS? Ik ben sterk geinteresseerd in de iPhone, maar aangezien mijn budget zou ik tweedehands moeten kopen. Zijn 2G en 3G nog aan te raden en kan ik ze voor 200 in perfecte staat kopen?

Een gsm die voldoet aan je eisen: Samsung Star Wi-Fi

Die gsm heeft een 3.2 mp. camera aan boord, touchscreen, WI-FI, bluetooth, redelijk snelle internetverbinding, MP3, online en offline widgets,... Ik ben van plan zo eentje aan te schaffen. Ik vind het ook goed dat je smsjes kan typen met een qwerty-toetsenbord. Hopelijk heb ik je wat geholpen en succes ermee. :)

Bewerkt: door MJ_Forever
Link to comment
Delen op andere websites

Een gsm die voldoet aan je eisen: Samsung Star Wi-Fi

Die gsm heeft een 3.2 mp. camera aan boord, touchscreen, WI-FI, bluetooth, redelijk snelle internetverbinding, MP3, online en offline widgets,... Ik ben van plan zo eentje aan te schaffen. Ik vind het ook goed dat je smsjes kan typen met een qwerty-toetsenbord. Hopelijk heb ik je wat geholpen en succes ermee. :)

De WAP internet-verbinding is lekker snel, ja. Ik heb een gewone Samsung Star zonder Wifi(de Star Wifi verkochten ze nog niet toen ik m'n Star kocht), en ik vind het best jammer dat ik geen Wifi heb. Overigens is een berichtje typen op de Star kinderspel(ik gebruik het gwne gsmklavier). LG is bucht, spread the word.

@ hierboven: Bump, 'k had het niet door toen ik typte..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...