monnick Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Waar kan ik de vliegschool vinden, als je bij vliegveld in Los Santos en San Fiero staat zegt zo'n dude dat je je vliegskill moet ophogen. Maar waar kan dan?? dat zou ik dus graag willen weten. Vraag 2: Ik doe nu de eerste opdracht voor Cesar in die Country zooi. die opdracht heet iets van Wu Zi Mu ( het is die eerste race ). Waneer kan ik naar de woestijn en naar het derde eiland? en waneer komen er meer vliegtuigen waar ik in mag vliegen?? ( zelfde geld voor heli's ) Alvast bedankt, Monnick :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Deze vraag heb ik net in het Vragen Topic gesteld. Nog eerder voor dat jij dit topic aan maakte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 je kan vlieglessen nemen in The desert in opdracht van Toreno. of je "leent" en voertuig van iemand....zet die tegen het hek aan...springt op het voertuig en klim dan over het hek. dan jat je gewoon een vliegtuigje...kun je ff oefenen. let op!: je flying skills gaan wel omhoog, maar je krijgt daar geen vliegbrevet voor (later heb je die wel nodig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 The Godfather @ Dat lukt niet. Alle vliegtuigen zijn op slot . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 The Godfather @ Dat lukt niet. Alle vliegtuigen zijn op slot . volgens mij zijn er op het eerste eiland wel vliegtuigen open. en volgens mij staat er ook een vliegtuig op een berg onder (op het kaartje) het vliegveld van san fierro hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 op het eerste eiland kan je wel in vliegtuigen en op het 2de eiland niet. mss dat je wel in vliegtuigen op eiland 2 kan als je een vliegbrevet hebt. en op eiland drie weet ik niet want ik heb pas net eiland 2 gehaalt :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Bedoelen jullie met "het 2de eiland" San Fierro? Zoja, welke vliegtuigen dan? Bij mij gaat er geen 1 open . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Op "Het 2de eiland , san fierro" kan je de vliegtuigen niet in. op "Het 1ste eiland" kan je de vliegtuigen wel in. Bewerkt: 13 juni 2005 door Crit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 de vliegtuigen in Los Santos zijn idd. allemaal open, in San Fierro zijn sommige op slot. Je kunt het vliegveld in door over het het te klimmen. Wat je ook kunt doen is lang (15 a 20 minuten) met een lviegtuig vliegen. Dan gaat je flyskill omhoog en gaat het hek vanzelf open. De lokaties van de vliegschool is te vinden op Las Venturas (exacte lokatie kun je hier vinden) Je kunt naar Las Venturas na missie Ya-Kah Boom Boom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 de vliegtuigen in Los Santos zijn idd. allemaal open, in San Fierro zijn sommige op slot. Je kunt het vliegveld in door over het het te klimmen. Wat je ook kunt doen is lang (15 a 20 minuten) met een lviegtuig vliegen. Dan gaat je flyskill omhoog en gaat het hek vanzelf open.De lokaties van de vliegschool is te vinden op Las Venturas (exacte lokatie kun je hier vinden) Je kunt naar Las Venturas na missie Ya-Kah Boom Boom. dus sommige vliegtuigen op San Fierro zijn wel open ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 op san fierro zijn alle vliegtuigen op het vliegveld dicht ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 op san fierro zijn alle vliegtuigen op het vliegveld dicht ja Alleen de Maverick is open op het vliegveld van San Fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 als je pilot licence hebt zijn alle vliegtuigen waar dan ook gewoon open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 als je pilot licence hebt zijn alle vliegtuigen waar dan ook gewoon open ja je hebt je brevet dus je kan in vliegtuigkes gaan vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 als je pilot licence hebt zijn alle vliegtuigen waar dan ook gewoon open ja je hebt je brevet dus je kan in vliegtuigkes gaan vliegen dat zei ik toch... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.