Robert Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 weet iemand trouwens hoe je dat vliegtuig moet bestuuren (voor pc) want bij de eerst level krijg ik dat vliegtuig niet omhoog en als het dan al lukt krijg ik hem niet zover dat ie omhoog blijft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 gewoon gas geven en eenmaal in de lucht moet je gewoon sturen met de pijltjes!! ik hep GTA SA al uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 hehehe heb het al als er stond dat je naar beneden moest drukken drukte ik up s inplaats van naar beneden en dan wil het niet,sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD_STUNTER Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Vliegtuigen die open zijn die ik ontdekt heb: -Dodo -Maverick Dodo vind ik zelf irritant maar is leuk met F16's achter je aan... Maverick is alleen fijn voor snelle vluchten met niet zoveel crashen... GreetzzZzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
job+thom Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 overal staat dat de vliegschool op dat verlaten vliegvelt zit maar als je op las venturias airpoort ben staat daar op een gebouw dat daar de vliegchool zit wat is dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 overal staat dat de vliegschool op dat verlaten vliegvelt zit Dat is ook zo. maar als je op las venturias airpoort ben staat daar op een gebouw dat daar de vliegchool zitwat is dat dan? ehm? screenie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Vliegtuigen die open zijn die ik ontdekt heb:-Dodo -Maverick De Seasparrow is ook gemakkelijk te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
job+thom Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 screen lukte niet maat als je op las venturias airpoort ben staat er een los wit gebouw van2 verdiepingen hoog op een goud kleurige plaat las venturias flying school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.