Mythbuster Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) Weer een release van mij, een model dat ik ooit gemaakt heb maar wat ik toentertijd niet kon releasen. Lamborghini Countach 25th Anniversary, achterlichten zijn zoals op de originele Countach's Deze mod kan zowel de Infernus als de ZR-350 vervangen. De inklapbare lichten werken ALLEEN als je de ZR-350 vervangt, het geluid is ALLEEN realistisch als je de Infernus vervangt. Voor de ZR350 en de Infernus is beide een Readme aanwezig. Features: -Alle deuren en kleppen werken -Werkende opklapbare lichten, mits je de ZR-350 vervangt! -Werkende vleugeldeuren -Topsnelheid van 240 km/h -Spoiler als extra(spawned er soms wel en soms niet op) -SA reflectie -Custom damage models -custom chassis_vlo(model voor verre afstand) -Custom collision model -Custom schaduw -Nieuwe kleuren -Werkende SA lichttextures, gecombineerd met custom textures -Gedetailleerde 3d motor -Gedetailleerd interieur -Gedetailleerde underbody(volledige 3d uitlaten, volledige 3d ophanging enz.) -40472 polygons, zonder damage models+collision+shadow+chassis_vlo -En nog veel meer Screens: (Deze ingame screens zijn genomen in The Green Light District, waar deze mod oorspronkelijk voor bedoeld was) Download! Comments zijn zéér welkom! Veel plezier ermee! Bewerkt: 22 november 2009 door Mythbuster Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Mooi!! Zou hij eventueel ook de Turismo kunnen vervangen ? Daar zijn niet echt mooie sport auto mods voor. >>> Door DaBeast: Mooie bump, graag niet meer doen..<<< Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Hij kan wel de Turismo vervangen. Je hebt dan géén inklapbare lampen waarschijnlijk. en je moet de vehicles.ide lijn goed veranderen en voor de rest kan je de tekst ZR350/INFERNUS gewoon veranderen in Turismo trouwens: mooie auto. alleen ik mis de Lamborghini logootjes. Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Mooi Mythbuster, ziet er heel goed uit. Ik houd er van als men een mod maakt die in de San Andreas stijl is, en dat heb je hier heel goed gedaan. Erg gedetailleerd, en vet dat die lichten ook zo open kunnen (ik heb dat nooit opgemerkt bij de originele). Zelfs de wielen zijn gedetailleerd, hoeveel poly's heeft één wiel? En kan je misschien ook een screen van het interieur laten zien (in Zmodeller of ingame), want op deze screens zie je het niet zo goed. En hoe zien de schademodellen eruit? In ieder geval. ga zo door ! >>> Door DaBeast: Mooie bump, graag niet meer doen..<<< Het is op dezelfde dag geplaatst ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 >>> Door DaBeast: Mooie bump, graag niet meer doen..<<< Het is op dezelfde dag geplaatst ? Dat is een bump van 4 uur. Onacceptabel! Reageren
Ghosty Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Mooie auto. Om alles is gedacht en daarom zou het ook gewoon origineel van Rockstar kunnen komen. In tegenstelling tot andere kut mods waar de .col gewoon niet wordt aangepast. Deze is echt 10/10. Heb hem nu binnen en straks dan maar even installeren! Even kijken hoe hard hij kan ownen! Reageren
Puma Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) >>> Door DaBeast: Mooie bump, graag niet meer doen..<<< Hé, niet te kritisch worden, boay? Goede mod! Heb er niks op aan te merken, jij staat gewoon garant voor goede carmods. Toch heb ik nog een idee voor een toevoeging op deze mod. Alexander Blade heeft een keer een "San Andreas Vehicles Special Abilities Editor" gemaakt. Met deze editor kun je dingen als beweegbare lampen, turrets zoals op een tank of een trekhaak zoals op de Tractor of Towtruck op elk mogelijk voertuig plakken. Beweegbare lampen heb jij wel oren naar, blijkbaar..? [Edit]: Link naar zijn site met de editor (klik op "Source" voor downloadlink) Bewerkt: 23 november 2009 door Puma Reageren
Mythbuster Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) Bedankt voor de reacties! @Rickyboy30: Ja dat kan hoor Maar dan heb je inderdaad geen inklapbare koplampen, en je hebt alsnog een klote geluid voor een V-12 xD @Da Phoenix: Die logootjes, dat klopt: De mod was oorspronkelijk voor The Green Light District, waar we geen echte automerken gebruikten. Aangezien ik geen behoefte meer heb/had om een remake te doen met originele namen, heb ik hem gewoon gereleased met het 'Blizzard' logo achterop, evenals de bliksemschicht die je vaak op een echte Countach ziet. (Hetzelfde geld voor de bekende ruitenwisser, deze heb ik weggelaten in het GLD model aangezien Zmodeler op mijn computer destijds met zo'n 5fps liep als ik dit model opende: Met zo weinig frames per seconde kon ik bijna niet meer modelen, dus koos ik ervoor dat onderdeel niet te maken, met zo'n bak moet je sowieso niet in de regen rijden xD) @Beagle: Screens van het interieur komen eraan. Elk wiel heeft overigens 4416 polygons. Het interieur telt 4638 polygons, de motor telt rond de 9540 polygons. @Ghosty: Bedankt @Puma: Thanks, iemand had me die mod inderdaad al eens laten zien, een hele tijd terug.. Vind het het eigenlijk niet waard om die mod te installeren, aangezien ik de Countach met het Infernus geluid toch wel zo veel beter vond klinken dat ik de lampen niet zo heel erg mistte xD Hier de beloofde screens, heb ook een screen erbij met de motor en ophanging(Het interieur is op die screen nog niet klaar) EDIT@Hieronder: Kan kloppen, die is zo te zien net als de Infernus van GTA Vice City op een Lamborghini Countach gebaseerd Bewerkt: 24 november 2009 door Mythbuster Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Lijkt een beetje op die auto van Scarface, maar ja toch mooi gemaakt! Reageren
.Senne Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Prachtig werk weer Mythbuster, helemaal niets op aan te merken. Heb hier nog een schaalmodel staan van deze auto, vind het nog steeds een prachtstuk. Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Lol, foutje. Waarschijnlijk verkeerd topic ofzo/zatte bui . Beer kills brains, dont drink it . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Lol, foutje. Waarschijnlijk verkeerd topic ofzo/zatte bui . Beer kills brains, dont drink it . Tja, het is heftig spul. Dat malt bier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.