Jump to content

probleem met Xtremeadmin

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi als ik SA:MP.server opstart dan komt er bij filerscripts dit te staan:

2duh82p.jpg

Hoe komt dit?

Geplaatst:

Dan staat XtremeAdmin2.amx niet in jouw filterscripts map. Zo simpel is dat.

Ik denk het wel hoor Remi-x kijk maar:

6th7pc.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Verdomme, waarom hebben mensen tegenwoordig zo enorm veel moeite met lezen?

Dan staat XtremeAdmin2.amx niet in jouw filterscripts map. Zo simpel is dat.

En wat staat er bij jouw? Een PWN bestand, en is dus geen AMX bestand.

Open XtremeAdmin2.pwn eens met pawno, en druk dan op compile. Een van die knopjes staat bovenin, of druk op F5. F6 kan ook. Dat zorgt ervoor dat je PWN bestand word geconverteerd naar een AMX bestand.

PWN -> Pawn taal, simpel om te lezen en is bedoeld voor jouw om in te schrijven.

AMX -> SA:MP taal, hardcoded en vrijwel onmogelijk om mee te scripten.

Daarom gebruiken we eerst Pawn om makkelijk een code te maken, die dan later geconverteerd kan worden naar een code die voor SA:MP leesbaar is.

Bewerkt: door Remi-X

Edit: hij doet het niet :(

2u938ra.jpg

ps dit staat er:

C:\Documents and Settings\Piet Troost\Bureaublad\Redwan's map\SA\filterscripts\XtremeAdmin2.pwn(10) : fatal error 100: cannot read from file: "xadmin/XtremeAdmin.inc"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Bewerkt: door hoiikbentimmi

Edit: Oh, dan ben je dat bestand vergeten in de map te zetten:

pawno/includes

Geplaatst:

Oke, dan vergeet je Pawno als Administrator uit te voeren :puh:

Rechtermuisknop op Pawno.exe > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken > Op Ok drukken.

Oke, dan vergeet je Pawno als Administrator uit te voeren :puh:

Rechtermuisknop op Pawno.exe > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken > Op Ok drukken.

Ik ben de admin en als administrator uitvoeren doet t niet dan staat er leeg wachtwoord niet toegestaan

Zet Alleen Lezen op de pawno en includes map eens uit dan?

nog steeds niet :( PS ik weet niet of je tiemvieuwer hebt mischien kun je me dan helpen?

Geplaatst:

C:\Documents and Settings\Piet Troost\Bureaublad\Redwan's map\SA\filterscripts\XtremeAdmin2.pwn(10) : fatal error 100: cannot read from file: "xadmin/XtremeAdmin.inc"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Probeer eens xadmin\XtremeAdmin.inc, dus met een backslash ipv een forward slash... (ervan uitgegaan dat je windows gebruikt, soms kut pawno daar nog wel eens mee...)

Geplaatst:

1 Error.

Probeer eens xadmin\XtremeAdmin.inc, dus met een backslash ipv een forward slash... (ervan uitgegaan dat je windows gebruikt, soms kut pawno daar nog wel eens mee...)

Ik snap je niet helemaal sorry ben niet zon techneut met computers

Ow krijg nou, inderdaad, nu zie ik hem.

Zet dit bovenaan je includes, onder de a_samp include:

#include <XtremeAdmin>

Of verander daar niks aan, op de backslash ( de / veranderen in \ ) na waar David het over had, en maak een map in je includes folder, genaamd xadmin. Daarin zet je de xAdmin includes.

Geplaatst:

Ow krijg nou, inderdaad, nu zie ik hem.

Zet dit bovenaan je includes, onder de a_samp include:

#include <XtremeAdmin>

Of verander daar niks aan, op de backslash ( de / veranderen in \ ) na waar David het over had, en maak een map in je includes folder, genaamd xadmin. Daarin zet je de xAdmin includes.

Ik heb die xadmin map gemaakt het erin gezet maar ik heb alleen een map met include

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...