BoerBanaan Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) Hai Is het mogelijk om IV Multiplayer te spelen(op de pc)? Ik heb net al die dingen van Social club geïnstalleerd maar ik weet niet hoe ik mp moet spelen.. Bewerkt: 22 november 2009 door BanaanDaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Dat kan wel. Je moet via je mobieltje naar de MP toe. Pijltje omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Dat kan wel. Je moet via je mobieltje naar de MP toe. Pijltje omhoog Hij werkt, dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Dat kan wel. Je moet via je mobieltje naar de MP toe. Pijltje omhoog Hij werkt, dankje Mag ik je dan toevoegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Dat kan wel. Je moet via je mobieltje naar de MP toe. Pijltje omhoog Hij werkt, dankje Mag ik je dan toevoegen? Lol bumper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.