Basssss Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) Wat is de beste manier om goede screens/filmpjes, zonder custom firmware gedoetjes. Ik heb al gezocht via de zoekmachine en de enige filmmanieren die ik vond waren Cheatdevice, DevHook en simpelweg camera in de hand. Maar de eerste twee hebben te maken met custom firmware en de derde geeft lage kwaliteit. Is er nog een andere manier? Edit: Op de PSP dus. Bewerkt: 23 november 2009 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 Waarop? Pc? PSP? PS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 Oeps, sorry... PSP... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Hallo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) je kan zoon camara kopen in de winkel gameplaza intertoys enzo zoon ding Bewerkt: 26 november 2009 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Maar kan ik daarmee wel het beeldscherm zelf filmen? Want dat ding zit toch bovenop de PSP? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 oeh daar vraag je me wat weet ikm ook niet heb die zelf niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Euh , dit gaat helaas niet . Misschien dat Sony ooit slimmer word en zo'n functie er zelf aan toevoegd , maar zonder ctf lukt dit niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Dus er is écht geen andere manier? Jammer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Dus er is écht geen andere manier? Jammer... Nou , misschien kan jij zo'n versie maken dat het niet herkend word door de PSP , en het wel werkt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Ik kan nog niet eens eentje maken voor de PC, laat staan eentje voor de PSP... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Wat dacht je met een videocamera ofzo? Ook al is het beeld wat minder, je kunt het toch altijd nog zien, en je PSP heeft er geen schade van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Wat dacht je met een videocamera ofzo? Ook al is het beeld wat minder, je kunt het toch altijd nog zien, en je PSP heeft er geen schade van. Dat wou ik ook net voorstellen. Een tip is: zo'n ding kopen dat je het op de tv ziet. Zet dan een camera op standaard. En laat hem draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.