grandtheftauto... Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 hi de vragen zijn: 1. Hoe Join ik mijn samp server op SAMP 3.0A? 2. wat is de code voor een nieuwe spawnplaats? je begint bij die roltrappen maar ik wil hem bij Las Venturas Airport beginnen en waar zou ik die code onder moeten zetten 3. Hoe kan je mensen kiezen? want ik zie niks ik kan alleen klikken op SPAWN Reageren
Wickedmen Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 hoop dat je hier wat aan hebt Klik Reageren
Deluxo Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 1. Eerst voer je samp_server.exe uit (die staat in de map van de server) en ga je naar de client (dus dat schermpje waar je de server kunt kiezen). Als de server er niet bij staat, moet je even naar "Servers > Add Server" en dan in dat schermpje typen: "localhost" of "127.0.0.1:7777". 2. Als je spawnplaatsen wilt toevoegen, moet je in de server en dan coordinaten saven. Dus sta waar je wilt spawnen en doe dan /save [opmerking]. 3. Je kan geen andere mensen kiezen omdat je nog geen classes (mensen om het begrijpelijk te maken) hebt in je gamemode. Voeg classes toe en dan kun je tussen andere classes kiezen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 vergeet dan niet als je gewoon 'localhost' type er dan ook de poort achter te zetten dus bv: localhost:7777 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.