Jump to content

Minigun


S.Knoop

Recommended Posts

Het viel mij op dat de minigun niet in GTA 4 zit.

Bij de vorige games vond ik dit wel een grappig wapen.

En soms nog handig in missies met veel tegenstand met zware wapens.

Ik denk dat dit te maken heeft met het realisme in de game.

Als dat zo is , vind ik het ook wel weer een goeie zet van de makers.

Het is tenslotte een ondraagbare gun die je bij bijv. Call of Duty kunt gebruiken als je in helicopter bent.

Link to comment
Delen op andere websites

er is een minigun in GTA 4, die hangt vast aan de gevechtshelikopter. maar ik denk wel dat er een mod voor is

De gevechtshelikopter is de Annihilator die er 4 heeft, 2 aan weerszijde, in TBoGT heeft ook de Buzzard Miniguns, wat er denk ik ook 4 zijn? Maar de Minigun is geen los wapen in de game, om het realisme te vergroten, net als je zegt...

Link to comment
Delen op andere websites

En geen Heat Seaking RPG, en geen vliegtuigen, en ga zo maar door :bonk:

van elk wapenslot maar 2 variaties. (melee-handgun-shotgun-smg-rifles-sniper-throw weapons) met uitzondering op het zwaar geschut (RPG).

ik vond wel dat er vliegtuigen mochten zijn, die konden ontploffen (er is ten slotte een luchthaven in LC).

maar zelf vliegen zou nogal stom zijn, omdat je alleen de 4 grote eilanden hebt en daarrond de 'eeuwige' zee.

ik geloof ook dat het niet realistisch genoeg is voor gtaiv om niko zo'n groot ingewikkeld vliegtuig te besturen, waar in real life 2 piloten en 1 co-piloot nodig is

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond wel dat er vliegtuigen mochten zijn, die konden ontploffen (er is ten slotte een luchthaven in LC).

Dit is ook om het realisme te vergroten. Alsof je in het echt vliegtuigen zou kunnen laten ontploffen :cab: .

Het kan CG, al aan gedacht dat er in een vliegtuig immense brandstoftanks zitten? :7

De gewone Rocket Launcher is wel lichtjes Heat-Seeking hoor, hij loopt zijn lijn net lichtjes anders af naar het eigenlijke doelwit ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoeld Hearv, maar ik richtte eerder op de mogelijkheid dat je alle 10 vliegtuigen op Francis International zou kunnen opblazen :cab: . Das net zo waarschijnlijk als dat Obama morgen word afgeschoten door Osama himself :cab: .

Je gaat nogal moeilijk overleven met alleen een Minigun hoor :7 , maar ik snap je wel, ook al is het mogelijk...

Je kan toch een bom aan boord van een vliegtuig brengen door middel van een missie bijvoorbeeld :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moeten we niet klagen op Niko Bellic, hij kan tenminste een helikopter besturen aangezien hij dat in het leger heeft geleerd. Luis Lopez heeft ook in het leger gezeten en heeft een aantal vlieglessen gehad van zijn baas, Tony Prince. In Luis appartement hangt ook een helikopter certificaat. Misschien kunnen we in de volgende GTA weer vliegtuigen besturen maar dat je eerst een paar lessen moet afleggen om 'echt' openbaar te kunnen vliegen. Dat lijkt me wel grappig, bovendien is het nog realistisch ook. Maar goed, Machinegeweren (Advanced MG kun je ook beschouwen als Minigun) zijn alleen in TBOGT beschikbaar, dat kan misschien komen omdat Luis in het leger zwaardere wapens heeft gebruikt en er zo dus ervaring mee heeft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...