Wickedmen Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) hoi, na veel tobben heb ik besloten om mijn hele computer opnieuw te installeren, dit omdat mijn hele register fuck up is en geen zin heb in meer onzin die ik voorgeschoteld krijg, gewoon past boem een cleane register, de cd heb ik al, maar omdat dit mijn eerste keer is dat ik een os opnieuw installeer heb ik een paar korte vraagjes, 1.kan ik gewoon een andere partities maken op de harde schijf en daar mijn bestanden te laten zonder mij zorgen, te maken dat ik na de installatie al mijn bestanden kwijt ben, 2.wordt tijdens de installatie de os bij gewerkt met updates(mits internetvebinding) 3.zo ja ook met sp2, 4.hoe lang duurt het om al mijn programma"s weer te installeren, 5.wat te doen bij een foutmelding (denk een beetje aan de pc uit het raam gooien zonder harde schijf, in iedergeval alvast bedankt Bewerkt: 23 november 2009 door adilovn Reageren
.Senne Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 1.kan ik gewoon een andere partities maken op de harde schijf en daar mijn bestanden te laten zonder mij zorgen, te maken dat ik na de installatie al mijn bestanden kwijt ben, 2.wordt tijdens de installatie de os bij gewerkt met updates(mits internetvebinding) 3.zo ja ook met sp2, 4.hoe lang duurt het om al mijn programma"s weer te installeren, 5.wat te doen bij een foutmelding (denk een beetje aan de pc uit het raam gooien zonder harde schijf, 1. Ja, met een partitie-programma moet dit perfect lukken. 2. Nee, maar dat updaten kan je wel wanneer Vista geherinstalleerd is. 3. Normaal krijg je service pack 2 dus binnen via automatische updates NADAT Vista is geïnstalleerd. 4. Dat hangt van jouw aantal programma's af, maar je moet ze niet allemaal herinstalleren. Sommige programma's werken nog na herinstallatie. 5. Van mij mag je je pc uit het raam gooien, maar beter is om gewoon rustig de setup te volgen. Dan komt er helemaal geen foutmelding. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 1.kan ik gewoon een andere partities maken op de harde schijf en daar mijn bestanden te laten zonder mij zorgen, te maken dat ik na de installatie al mijn bestanden kwijt ben, 2.wordt tijdens de installatie de os bij gewerkt met updates(mits internetvebinding) 3.zo ja ook met sp2, 4.hoe lang duurt het om al mijn programma"s weer te installeren, 5.wat te doen bij een foutmelding (denk een beetje aan de pc uit het raam gooien zonder harde schijf, 1. Ja, met een partitie-programma moet dit perfect lukken. 2. Nee, maar dat updaten kan je wel wanneer Vista geherinstalleerd is. 3. Normaal krijg je service pack 2 dus binnen via automatische updates NADAT Vista is geïnstalleerd. 4. Dat hangt van jouw aantal programma's af, maar je moet ze niet allemaal herinstalleren. Sommige programma's werken nog na herinstallatie. 5. Van mij mag je je pc uit het raam gooien, maar beter is om gewoon rustig de setup te volgen. Dan komt er helemaal geen foutmelding. oke thnx maar nog een vraagje dus na de herinstallatie moet ik gewoon alle 800 updates opnieuw installeren Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 ja, dat kan ook tijdens de installatie, maar dat maakt uiteindelijk geen zak uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.