qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 hey, ik vroeg me af of deze pc gta iv kan draaien: http://www.informatique.nl/IQ00004 er zit volgensmij 6 ghz in (3x2) en 4gb ram (2x2).. ook zit er een geforce 9600gt in als ik het goed heb gelezen... is dit goed genoeg? ik wil graag ook andere spellen zoals MW2, COD5 en burnout paradise kunnen spelen! Alvast bedankt, robbin Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 om te huilen... post hier een budget en laat de lokale hardwaregoeroe's een pc voor je samenstellen, werkt veel beter. Reageren
qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) om te huilen... maar WAAROM is het om te huilen? kvind het anders een prima pc :o.. ik neem aan dat ze geen stuk schroot van 539 euro gaan lopen verkopen toch? ongeveer 550 is het budget trouwes Bewerkt: 23 november 2009 door SilverShield Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 M.a.w.; vooraf samengestelde PC's (zoals Dell's, Packard Bells etc.) zijn meestal kut met peren. Je kunt beter je budget posten, en dan zijn er wel een paar aardige mensen hier die voor dat bedrag een zo goed mogelijke PC samenstellen. Oh, en je moet niet rekenen zoals 2x3=6Ghz, want dat klopt namelijk niet. Reageren
qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 kijk een post hierboven voor het budget (550 euro) .. maar waarom is het kut met peren, huilen met de pet op, etc... ze gaan toch niet pure shit verkopen in zoon zaak? Er zitten toch best goede onderdelen etc in? dat snap ik dan niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 nou, omdat het voor dat geld gewoon dikke poep is, voor dat geld kan je een mooie videokaart krijgen en een goede processor, ipv een matige processor die achter de feiten aanwaggelt en een videokaart die net een jaar nog vooruit kan met next gen games. Reageren
qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) ik wil wel graag bij deze zaak een nieuwe pc kopen (informatique), dus als iemand mij kan helpen daar iets samen te stellen dan voor 550 euro zou dat geweldig zijn.. @ Wesley: Hij zou dus evt. wel gta iv etc kunnen draaien maar niet de spellen van de jaren daarna? Bewerkt: 23 november 2009 door SilverShield Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 als hij gta4 kan draaien kunnen spellen erna ook draaien erop, gta4 zal alleen waardelos lopen waarschijnlijk, daarom zou ik hem niet kopen, je kunt echt veel beter krijgen voor dat geld. Reageren
qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) als hij gta4 kan draaien kunnen spellen erna ook draaien erop, gta4 zal alleen waardelos lopen waarschijnlijk, daarom zou ik hem niet kopen, je kunt echt veel beter krijgen voor dat geld. Waarom? Het is een duo-core met een GF9600GT... goed genoeg toch.. zwaar boven het minimum. Bewerkt: 23 november 2009 door SilverShield Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 als hij gta4 kan draaien kunnen spellen erna ook draaien erop, gta4 zal alleen waardelos lopen waarschijnlijk, daarom zou ik hem niet kopen, je kunt echt veel beter krijgen voor dat geld. Waarom? Het is een duo-core met een GF9600GT... goed genoeg toch.. zwaar boven het minimum Niet bepaald. De dual core is de zwakste op de markt op dit moment, dus verwacht daar niks van en die 9600GT kan niks zonder een fatsoenlijke processor dus het is een waardeloos systeem. Reageren
qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) Niet bepaald. De dual core is de zwakste op de markt op dit moment, dus verwacht daar niks van en die 9600GT kan niks zonder een fatsoenlijke processor dus het is een waardeloos systeem. Je wilt dus zeggen dat ik gewoon ff 1000 - 2000 euro voor een redelijke computer moet gaan uitgeven omdat jullie vinden dat deze niet goed genoeg is? De processor is volgensmij gewoon goed, en GTA IV kan makkelijk op medium/high gedraaid worden. Eigenlijk best dom dat ik hier nog advies vraag, het wordt toch alleen maar afgekraakt Bewerkt: 23 november 2009 door SilverShield Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Niet bepaald. De dual core is de zwakste op de markt op dit moment, dus verwacht daar niks van en die 9600GT kan niks zonder een fatsoenlijke processor dus het is een waardeloos systeem. Je wilt dus zeggen dat ik gewoon ff 1000 - 2000 euro voor een redelijke computer moet gaan uitgeven omdat jullie vinden dat deze niet goed genoeg is? De processor is volgensmij gewoon goed, en GTA IV kan makkelijk op medium/high gedraaid worden. Eigenlijk best dom dat ik hier nog advies vraag, het wordt toch alleen maar afgekraakt Tja, 'volgens mij' daar hebben we veel aan. Heb jij voldoende ervaring om hardware te kunnen beoordelen? Nee, dat denk ik niet. Ik heb zelf een dual core systeem met een AMD Athlon X2 erin zitten die op 2.8Ghz draait en die heeft de grootste moeite met GTA IV met een betere videokaart. Wij kraken niks af, het zijn de harde feiten. Je hebt een echt goede dual core (lees: Intel E8400, E8500 die richting) en anders een triple core of een quad core nodig voor GTA IV. Die AMD dual core is gewoon puur budget en niet bedoelt voor gamen. En behalve dat is het systeem overpriced, voor dat geld kan je bij een goedkope shop makkelijk een X3 720 met een GTS250 en de rest erbij nog kopen voor dat geld en daarmee kan je GTA IV bijna op high aan. Reageren
Exoit Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Niet bepaald. De dual core is de zwakste op de markt op dit moment, dus verwacht daar niks van en die 9600GT kan niks zonder een fatsoenlijke processor dus het is een waardeloos systeem. Je wilt dus zeggen dat ik gewoon ff 1000 - 2000 euro voor een redelijke computer moet gaan uitgeven omdat jullie vinden dat deze niet goed genoeg is? De processor is volgensmij gewoon goed, en GTA IV kan makkelijk op medium/high gedraaid worden. Eigenlijk best dom dat ik hier nog advies vraag, het wordt toch alleen maar afgekraakt Weetje, als jij het goed vind. Dan koop je hem toch, we willen in ieder geval niet dat je dan aan komt met gejank omdat GTA IV het niet doet Veel plezier. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Niet bepaald. De dual core is de zwakste op de markt op dit moment, dus verwacht daar niks van en die 9600GT kan niks zonder een fatsoenlijke processor dus het is een waardeloos systeem. Je wilt dus zeggen dat ik gewoon ff 1000 - 2000 euro voor een redelijke computer moet gaan uitgeven omdat jullie vinden dat deze niet goed genoeg is? De processor is volgensmij gewoon goed, en GTA IV kan makkelijk op medium/high gedraaid worden. Eigenlijk best dom dat ik hier nog advies vraag, het wordt toch alleen maar afgekraakt nou dan koop je hem, maar wij willen dan geen gejank horen van je. ik heb al vaak zat gezegt dat met jou budget de hardwaregoeroes een veel betere pc voor je kunnen samenstellen gta4 op high, kom op, met een beetje kennis weet je dat gta4 multithreaded is en dus meer dan 2 processorkernen nodig heeft, dus gaat het met die athlon al niet lukken, dan mis je ook nog eens de L3 cache(jij hebt hier de kennis kennelijk dus je weet vast wel wat dat is) wat een hoop prestatie mist. Maar als je eht niet wilt geloven, beel plezier met je gta4 op high, moet ik nog meer argumenten geven waarom het niet kan of weet je eht nu wel? Reageren
qbdown Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Veel plezier. Zallik zeker hebben met m'n nieuwe PC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.