Jump to content

nieuwe pc


qbdown

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • qbdown

    13

  • wesley123

    5

  • Galiorix

    4

  • .Senne

    3

je kan ook gewoon bij informatique een pc laten bouwen, kost als het goed is (als ik het niet verkeerd heb begrepen :S) 45 euro met 2 jaar garantie op de onderdelen. Ik heb ook net daar een pc bestelt en komt hoop ik binnenkort binnen. Het wordt een goed systeem van ongeveer 1100 euro, stuur een PB als je de specs wil weten :). maar informatique is mijn favoriete webwinkel, dicht bij mijn huis, letterlijk om de hoek in rotterdam, en goede klanten service.

en nu:

woops laat maar, informatique is wel overpriced :bonk:

site voor informatique "pc op maat" http://www.informatique.nl/pcopmaat

maar:

de mensen die hier hebben gereageerd hebben wel volkomen gelijk, laat hun een pc bouwen, want die pc is waarschijnlijk weg gegooid geld.

veel succes!

Josh,

Bewerkt: door JoshTheBoss
Link to comment
Delen op andere websites

Informatique is wel overpriced. Klein voorbeeldje, een 5870 van Club 3D kost daar 340 euro, bij Azerty 306 euro.

Die 34 is éénmalig natuurlijk niet zo erg, maar de HAF 922 behuizing van Coolermaster is ook al zo'n 20 euro meer bij Informatique. Dan kan je beter gebruik maken van de in-elkaar-zet-service van Azerty, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat nu opeens: Het product is niet meer leverbaar... betekent dat dat hij niet meer besteld kan worden?

Bedankt

Wat er staat lijkt me nogal duidelijk, nee inderdaad het kan niet meer. IIG de komende tijd/weken niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry voor de bump, maar ik heb nog een ALLERLAATSTE vraagje :puh: Ik heb hem op 3 december besteld en sinds gisteravond staat de orderstatus op "In assemblage". Heeft iemand enig idee hoe lang het nog duurt voordat hij dan klaar is? Mijn vader kan hem dan e.v.t morgen ophalen.

Bedankt!

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt neem ik aan vanzelf bericht van de webshop als je PC voltooid is. Azerty is niet de snelste qua afhandeling, dus heb gewoon nog even wat geduld tot je bericht ontvangt. Wij hebben geen inzage in hoeveel PC's er momenteel worden geassembleerd bij Azerty. Ik denk dat het wel drukker is dan normaal i.v.m. Kerst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...