Jump to content

SA Cheats voor de PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste gtagames.nl :D

Waneer komen de cheats van GTA San Andreas van de pc op de site :rolleyes: ?

gr. Rdoes ;)

Geplaatst:
:) bedankt ;) maar ik bedoel eigenlijk in het NL :(

Nederlandse cheats?.. :lol: Die zijn er niet. Die komen ook niet, je kan wel een trainer gebruiken. Die staat in de Download Database van GTAgames.nl

Geplaatst:

rdoes,

als je bijna alle cheats wil moet je naar de site van edison carter gaan daar komen ze altijd op :D

er staan er ook al een x aantal nieuwe op die nog niet op gtagames staan/

veel plezier met zoeken naar de site. ik mag hem natuurlijk niet zeggen :( reclame :D

mzl

Geplaatst:

Op **** staan ook heel vaak cheats voor gta games!Ik weet niet als ze er zijn voor san andreas maar er staan ook heel vaak trainers B)

Gr marcel

Geplaatst:

Hoe moet je zow plaatje onder je text doen ik heb het zo gedaan!

[/img]en dan bijvoorbeeld:www.gtagames.nl en dan weer

is het zo goed of niet?

wie kan me helpen?:question:

met vriendelijke groet

Marcel!

Geplaatst:
Beste gtagames.nl :D

Waneer komen de cheats van GTA San Andreas van de pc op de site :rolleyes: ?

gr. Rdoes ;)

Waarom ga je cheats gebruiken. Ik vind cheats echt super stom. Je koopt een spel. En dan ga je cheats gebruiken. Lekker ben je dan want dan ben je binnen een week of wat al klaar met je spel, nou leuk is dat; dure game weg door stomme cheats. :( Ik heb ze nog nooit gebruikt doe altijd veel langer over een game en krijg dan echt waar voor mijn zuur verdiende loon van mijn kranten wijk.

Oja en ik ben nog maar in 'Los Santanos' op 15% zonder cheats. Veel downloaden gewoon saved games, maarja iedereen zijn eigen keus ik vind het zonde. B)

Geplaatst:

Laat mensen in hun eigen waarde en zelf beslissen of ze wel of niet cheaten :)

Geplaatst:

ik zelf gebruik bijna nooit cheats maar als een bepaalde missie me echt niet lukt gebruik is soms cheats. maar alleen voor nootgevallen. en als ik geen zin heb geld uit te geven doe ik de wapenset scheat. en dara houd ut op bij mij :rolleyes:

Geplaatst:
Laat mensen in hun eigen waarde en zelf beslissen of ze wel of niet cheaten :)

Ja daar heb je gelijk in Se7en, het was ook een beetje hard maar dat is mijn mening. cheats zijn wel handig maar ik gebruik ze niet :puh:

Geplaatst:
cheats zijn wel handig maar ik gebruik ze niet

?? :o

je vind ze wel handig maar je gebruikt ze niet.

leg is uit want ik snap het niet :blink:

Geplaatst:
cheats zijn wel handig maar ik gebruik ze niet

?? :o

je vind ze wel handig maar je gebruikt ze niet.

leg is uit want ik snap het niet :blink:

:puh: Kijk ze zijn af en toe wel is handig als je een missie doet de je niet kan halen. Maar anders gebruik ik ze niet, bijvoorbeeld voor geen politie alle wapens; zo bedoel ik. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...